AndroidHealthClinic

Hoe maak ik meer groeihormoon aan?

4 Myself

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Je leest wel eens wat over dat als je slaapt dat er dan groeihormonen af worden gegeven in bepaalde schokken en je hoort wel eens dat krachttraining je groeihormonen triggert maar ik wou hier eigenlijk wel wat meer over weten. hebben jullie hier misschien meer info over?

Ik wil graag weten op welke manieren en wat de beste manier is om meer groeihormoon aan te maken, op een natuurlijke wijze uiteraard.

grtz!

• Topic Starter Topic Starter
dat van ghb had ik inderdaad ook gelezen. dat zou de aanmaak van groeihormonen verdubbelen.

Eens aan me maten vragen of ze dat spul hebben.

Kan er ook nog wel bij.

Goed en diep slapen. eens in de zoveel tijd een shitload melatonine erin.(5mg)

Dat van die ghb blijkt niet echt effect te hebben, iets met verhoogde cortisol die het proces dan tegenwerkt ofzo.

17 hd werkt echt top de testosterone vliegt door je lichaam...

• Topic Starter Topic Starter
17 hd werkt echt top de testosterone vliegt door je lichaam...

17HD heb ik al eens geprobeert maar heeft niet geholpen. Ik ben 20 en dan heeft dat naar mij mening geen zin. Dat is hetzelfde als dat je in een auto 120 op de snelweg rijdt en vraagt of je even uit wilt stappen om te duwen. :p

Jezus, schrijft hij daar een niet onaardig artikel, maar verpest hij het helemaal door op het einde met een achterlijk advies aan te komen.

Je moet natuurlijk niet extra kleding gaan aantrekken als je een zware inspanning doet in een al relatief warme omgeving. Dat is vragen om problemen. Je zweet zodat je lichaam kan afkoelen, want overhit geraken is ongezond en zelfs gevaarlijk. Doordat je een extra sweater aantrekt kan het zweet niet verdampen, kunnen de afvalstoffen daardoor ook niet goed weg, kan je lichaam niet een normale temperatuur aanhouden. Je lichaam gaat om te compenseren nóg meer zweten, met kans op uitdroging (levensgevaarlijk, zelfs als je meer water drinkt) en vroegtijdige vermoeidheid.

Hard trainen = ok
Hard trainen met trui aan in warme omgeving = idioot

Terug
Naar boven