Foreveryoungx
Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 52kg
Hoi allemaal,
Ik ben hier net nieuw, dus dit is mijn eerste topic. Ik heb jaren lang geturnd, maar ik ben hier sinds
anderhalf jaar mee opgehouden (vanwege een paar zware blessures), ik merkte aan mezelf dat ik een stuk slapper ben geworden, minder gedisciplineerd en lui. Ik ben niet echt aangekomen (heb waarschijnlijk minder spiermassa nu, vandaar) dus ik dacht dat het wel oké zou zijn om niet te sporten en mezelf op studeren te focussen. Nu ben ik echter begonnen met fitness, maar ik zit bij die domme basicfit waar je natuurlijk niks uitgelegd krijgt over hoe je al die apparaten moet gebruiken. Ik heb een slank figuur maar een beetje ronde billen zegmaar, die mogen wel wat strakker van mij.
Ik weeg nu 55 kilo en ik ben 1.59 m lang. Mijn streef is 51 kilo en ik wil wat minder billen en mijn boven benen mogen ook wat slanker(ik wil geen gespierde dikke boven benen), zodat ik weer in maat 34 kan. Heeft iemand tips over hoe ik het beste kan sporten? Ondertussen zal ik een aantal topics door proberen te lezen.
Alvast bedankt
xxx
Ik ben hier net nieuw, dus dit is mijn eerste topic. Ik heb jaren lang geturnd, maar ik ben hier sinds
anderhalf jaar mee opgehouden (vanwege een paar zware blessures), ik merkte aan mezelf dat ik een stuk slapper ben geworden, minder gedisciplineerd en lui. Ik ben niet echt aangekomen (heb waarschijnlijk minder spiermassa nu, vandaar) dus ik dacht dat het wel oké zou zijn om niet te sporten en mezelf op studeren te focussen. Nu ben ik echter begonnen met fitness, maar ik zit bij die domme basicfit waar je natuurlijk niks uitgelegd krijgt over hoe je al die apparaten moet gebruiken. Ik heb een slank figuur maar een beetje ronde billen zegmaar, die mogen wel wat strakker van mij.
Ik weeg nu 55 kilo en ik ben 1.59 m lang. Mijn streef is 51 kilo en ik wil wat minder billen en mijn boven benen mogen ook wat slanker(ik wil geen gespierde dikke boven benen), zodat ik weer in maat 34 kan. Heeft iemand tips over hoe ik het beste kan sporten? Ondertussen zal ik een aantal topics door proberen te lezen. Alvast bedankt
xxx