AndroidHealthClinic

Hoe moet ik dit branden??

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik zit me een heel stel .bup, .vob en .ifo bestandjes te kijken. Samen zou het Hellboy moeten vormen.

Maar hoe moet ik dit met Nero branden???

Branden als DVD-video, de bestanden moeten in de video_ts map komen.

^^ what he said. Gewoon in Nero DVD-Video kiezen, en alle bestanden in de VIDEO_TS map gooien. De AUDIO_TS map laat je gewoon leeg. Ut zijn DVD bestanden, dus ik neem aan dat je een dvd brander hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Oooh nee, heb geen dvd brander.

Waar kan je die kopen dan?

Ja maar dan kan ik beter de dvd kopen.

Dvd is 20 euro ofzo..die brander over de 60!!!

En dan brand je voortaan toch gewoon 20 dvd's per maand zoals ik ook doe :D Eenmalige investering, heb je er zo weer uit.

Je kan hem ook omzetten naar een divx ofzo met bijv een programma als DVDeo Pro. Dan kan je hem dus als vcd branden (op een gewone cd-r)

http://www.labdv.com/dvdx/

Ook om DVD's om te zetten naar Divx, freeware. Werkt snel maar is niet super gebruiksvriendelijk. Op hun site nog vele andere tools te downen. Vandaag een volledige DVD omgezet in iets meer dan een uur.

EricR zei:
En dan brand je voortaan toch gewoon 20 dvd's per maand zoals ik ook doe :D Eenmalige investering, heb je er zo weer uit.

Hahaha geintje jongens!

NATUUUURRRRLIJK heb ik wel een dvd-brander!!

Maar ik kon het na de opmerking van The Rock ff niet laten hoor!

Ben nu aan het proberen te branden met Nero.

Thanx!

Van dat soort geintjes houd onze president denk ik niet zo. We zullen tijdens de volgende vergadering kijken of het gevolgen voor je heeft...

Tis gelukt jongens!

Ondertiteling, menu enz. is weg, maar de film zelf doet het.

Karma was al gegeven geloof ik he ;)

Terug
Naar boven