MuscleMeat

Hoe neem ik Branched Chain Amino Acid poeder op de juiste manier?

BOA2

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Onlangs heb ik een bus (300gr) Branched Chain Amino Acids gekocht in poedervorm, van het merk Precision. Ik volg precies de instructies op het etiket.

Dus maatschepje, dan 237 ml koudwater erbij. Ik had verwacht dat het net zoiets zou zijn als Creatine (dat het bijv blijft drijven op de bodem) of als wheypoeder dat het zich compleet vermengd.

Maar bij dit spul gaat het bovendrijven als een soort vies laagje schuim. Elke keer als ik het probeer op te drinken blijft er schuim en poeder op de rand hangen.

Heeft iemand tips om dit goed te mengen zonder dat er poeder verloren gaat. Enkele tips zou ik erg op prijs stellen.

gewoon goed blijven roeren / meer water bij doen.
trouwens; gebruik je een shakebeker ? zo'n shaker pro van body & fitshop is wel goed,
heb je wel shuim maar geen klonters dus dat zou wel een goede oplossing kunnen
zijn voor je probleem ;) kijk eens bij hun eigen topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index1635.html
ze geven goede raad en advies & hun eigen merk supps zijn echt top, goede prijs/kwalliteitsverhouding en waarschijnlijk goedkoper dan jou bcaa product, zou echt eens kijken man. heel interessant als je niet zo'n groot budget hebt :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie, ja ik denk inderdaad dat shaken een betere oplossing is. Roeren helpt niet echt. Bedankt!

no problem mate ;)

gewoon in je mond doen en dan snel een slok water als je het kunt.omdat BCAA niet echt zo lekker is kunnen mensen er van kotsen.ik vind het zelf ook een vieze smaak maar jah ff doorzetten,succes.

Onlangs heb ik een bus (300gr) Branched Chain Amino Acids gekocht in poedervorm, van het merk Precision. Ik volg precies de instructies op het etiket.

Dus maatschepje, dan 237 ml koudwater erbij. Ik had verwacht dat het net zoiets zou zijn als Creatine (dat het bijv blijft drijven op de bodem) of als wheypoeder dat het zich compleet vermengd.

Maar bij dit spul gaat het bovendrijven als een soort vies laagje schuim. Elke keer als ik het probeer op te drinken blijft er schuim en poeder op de rand hangen.

Heeft iemand tips om dit goed te mengen zonder dat er poeder verloren gaat. Enkele tips zou ik erg op prijs stellen.

Dat schuim is de leucine, gewoon eerst water in een shaker, dan poeder er op, nog meer water, goed schudden en drinken tijdens het trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik nu ook achter gekomen, schudden is de beste manier voor dit spul. Je proeft ook weinig meer van die ranzige smaak dan. Ik lees trouwens van alles over BCAA's dat het weinig effect zou hebben etc. Nu moet ik zeggen dat ik echt verschil merk. Ik ben 2kg aangekomen in een week, mede dat ik echt serieus train maar volgens mij boek ik ook vooruitgang door BCAA's.

Das waarschijnlijk veel vocht dat je bent aangekomen, ik wil je zeker niet demotiveren hoor, maar 2kg/week is impossible als je niet groen bent

Een schuim laagje is normaal.

Om het beter te laten mengen gebruik lauw water i.p.v. koud water. Even laten staan, af en toe roeren op den duur is het zo goed als opgelost. (tenminste als het van instant kwaliteit is)

Terug
Naar boven