Fitness Seller

Hoe vaak hebben jullie een cheatmeal?

jinxx

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
En waar bestaat deze dan meestal uit?

Ik volg m'n cut-dieet al zo'n 2,5 week nu en heb er nog geen gehad maar ik zit er wel sterk aan te denken om vanavond voor het eerst een pizza te halen, ik zal me misschien wel wat schuldig voelen erna maar ik heb het ook gewoon nodig om het allemaal effe een beetje te relativeren. :)

Laatst bewerkt:
na 2,5 week mag je heus wel cheaten. houdt je ook zeker scherp naderhand om lekker (?):) verrdr te gaan met je dieetje. maar overdrijf t niet he:)

ikzelf cheat zo min mogelijk in die zin dat ik een frietje haal. aleen in weekend drink ik wel eens een glaasje:p en dan komt er af en toe een brodje kebab of iets degrleijks bij..maar alleen in dat soort gevallen dus

ikzelf cheat 1 dag per week, zowel tijdens bulk als cut... de rest van de dagen eet ik 100% clean. Als ik mezelf ruimte geef om te smokkelen, doe ik dat ook... dus dan maar op de Spartaanse manier. ;)

Werkt voor mij het best.

Ik eet dan voornamelijk voeding met veel carbs.... chocola, ontbijtcereals... koekjes, dat soort dingen. :cool:

Frosties Grrr zijn de bomb... zwaar relaxte cheatmeal... grote kom met veel melk, yumm!!!!!!!

zaterdag sowieso niet echt schoon, zondag neem ik me diet weer volledig op..

Ik heb hier gisteren met iemand in de sportschool over gediscussierd..

hij beweert dat je er droger en harder door word..

door op 1 vaste dag per week gewoon flink te junken...

Dat van droger/harder worden weet ik niet, maar ik denk dat je daardoor weer beter op je gewone dieet reageert, dus je er voordelen uit kan halen.
Ik junk meestal op zaterdag ,maar let wel een beetje op de proteine..

Junkfood geeft ook meer t3 afgifte..

Dat je droger harder word is vrij bekend en word ook op wedstrijden veel toegepast. Word laatste tijd steeds populairder ipv carb laden.

En hoe ziet zo'n 'junkdag' eruit?

probleem bij mij is als ik eenmaal iets heb gegeten dan zegt iets in me je bent nu toch al begonnen dus ga gewoon door en blijf ik de hele tijd dooreten... en dat is k*t....

bodybuilder0102 zei:
probleem bij mij is als ik eenmaal iets heb gegeten dan zegt iets in me je bent nu toch al begonnen dus ga gewoon door en blijf ik de hele tijd dooreten... en dat is k*t....

Als dat de HELE DAG is, is er nog niet echt iets aan de hand... wel als je het dagen achter elkaar doet. :)

Als ik bij elke maaltijd op m'n cheatday ook voldoende eiwit neem (40/50 gram), raak ik al vrij snel vol...

Ik probeer gewoon de hele dag te genieten van m'n eten... koekjes, wat ijs... stukje(s) chocola ;) en waar ik verder nog trek in heb... ik probeer wel overdreven vette maaltijden te vermijden...

kingnbajam zei:
Als dat de HELE DAG is, is er nog niet echt iets aan de hand... wel als je het dagen achter elkaar doet. :)

Als ik bij elke maaltijd op m'n cheatday ook voldoende eiwit neem (40/50 gram), raak ik al vrij snel vol...

Ik probeer gewoon de hele dag te genieten van m'n eten... koekjes, wat ijs... stukje(s) chocola ;) en waar ik verder nog trek in heb... ik probeer wel overdreven vette maaltijden te vermijden...

de zaterdag en zondag.. die kille mij want dan heb je de meeste vrije tijd ...en sjah gues de rest... ik zoek nog een part time baantje drbij voor t weekend zodat dat ook vol zit.

Zwier zei:
Junkfood geeft ook meer t3 afgifte..

Dat je droger harder word is vrij bekend en word ook op wedstrijden veel toegepast. Word laatste tijd steeds populairder ipv carb laden.

dus als ik bijvoorbeeld zeg

zondag is mijn junkdag

en ik eet de hele dag pizzas,ijs,patat, chocola enz

dan kan dat alleen maar goed uitpakken?

Terug
Naar boven