XXL Nutrition

Hoe van een alledaagse activiteit het coolste maken wat je ooit gedaan hebt...

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Poetsen, stofzuigen, opruimen, de afwas doen, allemaal zaken die vervelend zijn en niemand echt wil doen.
Maar wat als ik jullie vertelde dat er een manier is om al deze zaken te doen, terwijl je je voelt alsof je het meest zinvolle, nobele en beste ding dat je OOIT hebt gedaan aan het doen bent?

Benieuwd? meer uitleg vinden jullie in de spoiler:
doe deze taken terwijl je dit knoerhard op de achtergrond speelt
http://www.youtube.com/watch?v=r5U5OftjAAc

ik krijg spontaanweer kippenvel, beter komt er weer een nieuwe serie!

Wat een bullshit Anus, waarom ga je nou liegen?

Nou dit snap ik niet, ik dacht dat we daar vrouwen voor hadden ???

Wat ben je toch een gekke vent, big-B.

Het is dat ik tegenwoordig een robotstofzuiger heb maar toen ik nog zelf moest schoonmaken deed ik het altijd naakt met enorme harde roege muziek erop.
Alle verschrikkelijk klusjes worden draaglijker al je het naakt doet met snoeiharde roege muziek.

Net nog DBZ gekeken. Laatst alle films en 350afl gezien (dbz+gt). Ben opnieuw gestart en achja. DBZ is gewoon de creme de la creme

Daarom woon ik nog bij mijn vader want ik kan dat allemaal niet. Laatst ging ik stofzuigen proberen maar ik werd duizelig na een paar minuten dus ben ik daarmee gestopt. Vaatwasser inpakken lukt me wel.

Daarom woon ik nog bij mijn vader want ik kan dat allemaal niet. Laatst ging ik stofzuigen proberen maar ik werd duizelig na een paar minuten dus ben ik daarmee gestopt. Vaatwasser inpakken lukt me wel.

Misschien ben je er te nichterig voor?

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 15:46 ----------

Net nog DBZ gekeken. Laatst alle films en 350afl gezien (dbz+gt). Ben opnieuw gestart en achja. DBZ is gewoon de creme de la creme

Ik heb dat nooit zo begrepen, voor mij waren het altijd een soort getekende power rangers. Ik vond seabird en de smurfen altijd veel leuker vroeger.

Hebben jullie daar geen vrouw voor?

doen terwijl je moet schijten, spannendste ooit.

Terug
Naar boven