Fitness Seller

Hoe veel tijd laat je tss je cycles

2 per jaar.

Nu ik mijn afgelopen kuur vernachelt heb wil ik wel een comeback maken. Heb 'm afgebroken toen ik aan m'n 7de week begon, dus hanteer nu TIME OFF = TIME ON + nakuur, zit dan dus op 6 + 4 = 10 weken. Op voorwaarde dat de bloedtest een goed resultaat oplevert.

tijd on = tijd off is idd een prima richtlijn

flex170578 zei:
Ben ik mee eens maar ik vraag me af of er hier cowboys tss zitten die de rusttijden aan hun laars lappen :)
Uiteraard. Maar die zullen waarschijnlijk niet posten. Op een enkeling na.

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Uiteraard. Maar die zullen waarschijnlijk niet posten. Op een enkeling na.

En wie heb je dan wel in gedachten? Als je op mij doelt sla je de plank wel goed mis hoor man... Mn laaste cycle was een korte van 7 weken, nu 9 weken OFF en nog een week te gaan voor er terug aan te beginnen

flex170578 zei:
En wie heb je dan wel in gedachten? Als je op mij doelt sla je de plank wel goed mis hoor man... Mn laaste cycle was een korte van 7 weken, nu 9 weken OFF en nog een week te gaan voor er terug aan te beginnen
???
Ik geloof dat ik te confronterend word. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat degenen die year-round roids gebruiken waarschijnlijk niet zullen posten omdat ze dan weggeflamed worden wegens onverantwoord roidsgebruik.

Op een enkeling na, die bewust de risico's neemt en weet wat de gevolgen zijn. Rodge bijvoorbeeld.

12-14 weeks on : 6 -8 weeks off ... repeat

• Topic Starter Topic Starter
@ Black Night: Ok had ik even verkeerd begrepen... Zou overigens graag een reaktie van Rodge hebben, met name hele jaar door AAS nemen ivm nevenwerkingen... bvb HDL verlaagd wordt wat resulteert is stugge vaten. Zelf was na een hoge testkuur mn HDL te laag en heeft dat wat tijd nodig gehad te herstellen. Maar voor die die hele jaar door kuren en die heel lage HDL waarden hebben... Het is toch een faktor die kan resulteren in een hartaanval! Ik ga er van uit dat Rodge dit zeker weet en heb gemerkt dat het zeker een doelbewuste keuze is van hem maar toch...

testo heeft ook wat kortere time off:D

Bij mij zal dat aan de zwaarte van de kuur gaan liggen. Nu hou ik het op de lengte die de kuur geduurd heeft + de nakuur.

Op Bodynet.nl, zeggen ze dat je minimaal 2,5 maand moet wachten voordat je een volgende kuur kan beginnen

ik ongeveer 3 maanden tussen elke kuur

Aaaai, confronterende vraag... maar volgens mij doe ik het vrij aardig... ik heb mijn eerste twee kuurtjes vern**kt; dus daar heb ik me niet zo netjes aan de tussentijd gehouden.

Mijn laatste kuurtje was zo'n "blitz-kuurtje" van drie weken. Hard erin en snel eruit, vlak na een periode van veel stress waardoor ik veel was afgevallen.... Ongeveer vier kilo gepakt en ongeveer drie van gehouden... Daarna een maand niets en toen weer 'on'.

Misschien niet zo fraai, maar ik geloof er persoonlijk in dat je je endocriene systeem in drie weken niet zo kunt diep kunt verkloten als in drie maanden... Met als gevolg dat je ook weer sneller bent hersteld...

In het begin van de zomer ga ik een simpele (=is niet dure) bloedtest laten doen, als indicatie voor mijn hormonale toestand... (ik denk aan: lh, fsh, test en misschien chol.) Leverwaarden niet, aangezien ik bijna geen orals gebruik of heb gebruikt...

Maar de 'roids blijven lekkah :p :p

bigtony zei:
In het begin van de zomer ga ik een simpele (=is niet dure) bloedtest laten doen, als indicatie voor mijn hormonale toestand... (ik denk aan: lh, fsh, test en misschien chol.) Leverwaarden niet, aangezien ik bijna geen orals gebruik of heb gebruikt...

Maar de 'roids blijven lekkah :p :p
Dat wordt toch gewoon vergoed door de verzekering.

flex170578 zei:
@ Black Night: Ok had ik even verkeerd begrepen... Zou overigens graag een reaktie van Rodge hebben, met name hele jaar door AAS nemen ivm nevenwerkingen... bvb HDL verlaagd wordt wat resulteert is stugge vaten. Zelf was na een hoge testkuur mn HDL te laag en heeft dat wat tijd nodig gehad te herstellen. Maar voor die die hele jaar door kuren en die heel lage HDL waarden hebben... Het is toch een faktor die kan resulteren in een hartaanval! Ik ga er van uit dat Rodge dit zeker weet en heb gemerkt dat het zeker een doelbewuste keuze is van hem maar toch...
HDL te laag?Rimonabant(Acomplia) slikken..probleem opgelost!Wordt vervolgd...

12 weken winterkuur
14 weken off
12 weken zomerkuur
14 weken off

En dan is het jaar gedaan ;)

bigtony zei:
Als je dat op verwijzing van huisarts doet wel ja....., maar ik ga hem dat niet vragen... Doe het liever particulier... ;)
???
Dat is toch zonde van het geld. Op verwijzing van de huisarts kun je precies dezelfde waarden laten testen. Ik streep ze gewoon zelf aan op het formulier.

Terug
Naar boven