XXL Nutrition

hoe veel!!

janveeen

Cool Novice
Waardering
1
Ik zou eens graag willen weten; hoe vaaak iedereen hier per jaar kuurt? En met hoeveel weken/maanden rust ertussen?

Ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ik vin 1x genoeg....in the summer time, when the weather is fine.....

Misschien is het handig er ook bij te zetten hoe lang deze duren, 6 maanden of zes weken is nogal een verschil.

Train inmiddels bijna totaal 25 jaar, de laatste 10 jaar 4 kuurtjes van gemiddeld 6 weken.

Groet Smalluser :thumb:

Thx bro .... en om de lage doseringen ....

Originally posted by Smalluser
Train inmiddels bijna totaal 25 jaar, de laatste 10 jaar 4 kuurtjes van gemiddeld 6 weken.

Je traint al 25 jaar? :eek: Wist ik niet, dan train je toch het langste van de meeste forumgangers niet?

respect :thumb:

Originally posted by admin
.... Je traint al 25 jaar? :eek: Wist ik niet, dan train je toch het langste van de meeste forumgangers niet?

respect :thumb: ....
Originally posted by patrick
.... samen met 3xl wel ja :) ....

Idd samen met die 'oude man' die traint inmiddels ook een kwart eeuw :D

Zo'n 18 jaar sportschool lid daarvoor met vrienden in een garage en thuis op zolder ;)

33 cm armomvang 18 jaar geleden en nu een kleine 51 cm in feite is dat maar een cm per jaar :( niet echt spectaculair.

Originally posted by Smalluser

Idd samen met die 'oude man' die traint inmiddels ook een kwart eeuw :D

Zo'n 18 jaar sportschool lid daarvoor met vrienden in een garage en thuis op zolder ;)

33 cm armomvang 18 jaar geleden en nu een kleine 51 cm in feite is dat maar een cm per jaar :( niet echt spectaculair.

Heb je pics ?:D

Terug
Naar boven