XXL Nutrition

Hoe verdeel ik best mijn test en deca op een week??

billis muscle

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
oi,

mijn kuurtje ist volgende geworden.

1-10 500mg test
1-10 400mg deca
1-4 40mg dianabol

Doe ik de test en de deca dezelfde dag maar in 2 verschillende spieren...

of

Doe ik beter bvb maandag de test en de vrijdag de deca??

greetz.

kan samen kan ook apart maakt geen drol uit.

Beter trek je de test 2 weken langer door dan de deca en je kan ze gewoon allebei tegelijk zetten. Mits de test ook op olie basis is.

Ik krijg zo'n eerste kuur gevoel...
Beter eerste kuur test only doen!!!

Idd dit is toch wel basis kennis wat je moet weten voordat je eraan begint

Alles kan samen 1x per week. Maar als je wilt verdelen kun je op de maandag 250mg test en 200mg deca zetten en op donderdag de andere helft;)

• Topic Starter Topic Starter
Idd dit is toch wel basis kennis wat je moet weten voordat je eraan begint

Het was maar een vraag die eens in me opkwam he ''ment0s''

als je het een domme vraag vind, hoef je er echt niet op te antwoorden ...

ik heb mijn vorige 3 kuren telkens alles verdeeld over de week.

Het was maar een vraag die eens in me opkwam he ''ment0s''

als je het een domme vraag vind, hoef je er echt niet op te antwoorden ...

ik heb mijn vorige 3 kuren telkens alles verdeeld over de week.

ik zou 1ml test 1ml deca doen. ga je net zo hard op als 2/2 en met minder sides :) want je vp % is ook vrij hoog heb ik t idee..

Ik heb toch antwoord gegeven op je vraag je daarbij nog een tip gegeven ook.

Wat heb je gepakt met je vorige kuren als ik vragen mag?

ik zou 1ml test 1ml deca doen. ga je net zo hard op als 2/2 en met minder sides :) want je vp % is ook vrij hoog heb ik t idee..

inderdaad, een paar jaar geleden stond ik super droog...

met 2 kindjes bij het gezin en hele dagen al de restjes op te eten zijn er een aantal slechte kilootjes bijgekomen :D

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 15:48 ----------

Ik heb toch antwoord gegeven op je vraag je daarbij nog een tip gegeven ook.

Wat heb je gepakt met je vorige kuren als ik vragen mag?

1 dianabol only

2 test en deca

3 test, deca, sust en winstrol oral

4 nu (een paar jaar later) wil ik nog eens een kuur doen,
mss hou ik de deca op 200 per week en enkel de test 500 per week...

Ik zou het zelf in 1 spuit doen (die 4ml totaal), 1x pw prikken, lekker in zijkant quads en dan elke week wisselen van been.

Ik zou het zelf in 1 spuit doen (die 4ml totaal), 1x pw prikken, lekker in zijkant quads en dan elke week wisselen van been.

ik heb het altijd in mijn glutes gedaan.. is wel redelijk ambetant als je het alleen doet... mijn bil heb ik nog nooit gekozen.
is 4 ml niet wat veel voor in 1 spier ineens??

ik heb het altijd in mijn glutes gedaan.. is wel redelijk ambetant als je het alleen doet... mijn bil heb ik nog nooit gekozen.
is 4 ml niet wat veel voor in 1 spier ineens??

Ik heb nog NOOIT in mijn bil gezet, teveel gekloot. En nu ik er over nadenk heb ik waarschijnlijk al een stuk of 100 spuiten gezet. Benen vind ik zo makkelijk en prettig omdat je precies kan zien wat je doet. En ik heb er nooit echt last van.

Het meeste wat ik tot nu toe in 1 been heb gespoten was wekelijks 6ml (wel wisselend van been uiteraard) en ik kon de dagen erna gewoon uitstekend pijnvrij door het leven. Hangt ook wel een beetje van je gear af. Bij sommige merken is 2ml al teveel voor me, maar lang leve babipangang.

Ik heb nog NOOIT in mijn bil gezet, teveel gekloot. En nu ik er over nadenk heb ik waarschijnlijk al een stuk of 100 spuiten gezet. Benen vind ik zo makkelijk en prettig omdat je precies kan zien wat je doet. En ik heb er nooit echt last van.

Het meeste wat ik tot nu toe in 1 been heb gespoten was wekelijks 6ml (weml wisselend van been uiteraard) en ik kon de dagen erna gewoon uitstekend pijnvrij door het leven. Hangt ook wel een beetje van je gear af. Bij sommige merken is 2ml al teveel voor me, maar lang leve babipangang.

ja, misschien overweek ik het wel eens in m'n been... :)

ik heb altijd gehoord dat in de been pijnlijker is en je meer kans hebt om zenuwen tegen te komen dan in je glutes

Laatst bewerkt:
ja, misschien overweek ik het wel eens in m'n been...

ik heb altijd gehoord dat in de been pijnlijker is en je meer kans hebt om zenuwen tegen te komen dan in je glutes

Je moet vooral spuiten waar je het zelf het prettigst vindt. 4ml in je glute moet gewoon kunnen. Het is de grootste spier die je hebt.
Mocht je je bovenbeen overwegen, doe het dan aan de zijkant ongeveer op de helft van je been (dus tussen knieschijf en bil gezien). En dan zo laag mogelijk. Heb zelf nog nooit iets geraakt op deze manier en zelfs de naald voel je maar 1 op de 10 keer.

Laatst bewerkt:

psst.. haal even het merk weg in je post hierboven.

Je moet vooral spuiten waar je het zelf het prettigst vindt. 4ml in je glute moet gewoon kunnen. Het is de grootste spier die je hebt.
Mocht je je bovenbeen overwegen, doe het dan aan de zijkant ongeveer op de helft van je been (dus tussen knieschijf en bil gezien). En dan zo laag mogelijk. Heb zelf nog nooit iets geraakt op deze manier en zelfs de naald voel je maar 1 op de 10 keer.

ok, merci !!

ik laat morgen weten wat het geworden is ;)

Terug
Naar boven