MuscleMeat

Hoe verschillende versies van Internet Explorer naast elkaar draaien?

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hoe verschillende versies van Internet Explorer naast elkaar draaien?

Weet iemand hoe je dit kan doen ik wil graag 6 en 7 op een machine hebben draaien.

Zelfde voor FireFox wil ik graag versie 2 en ook 3 op dezelfde machine hebben draaien.

Ben met een grote test opdracht van een browser applicatie bezig.

Laatst bewerkt:
volgens mijn onmogelijk om uit dezelfde schijf iex.6 &7 te draaien zelfde geld voor Firefox.

• Topic Starter Topic Starter
Lastig, je kan eens kijken naar sandboxen maar is ook niet ideaal. Wellicht is Virtual PC 2007 iets voor je. [Link niet meer beschikbaar] Hiermee kun je vitueel een besturingssysteem binnen je eigen windows OS draaien.

misschien proberen te installeren op verschillende partities?
weet niet of het lukt, maar aangezien ze dan geen last van elkaar hebben zou het moeten lukken.

misschien proberen te installeren op verschillende partities?
weet niet of het lukt, maar aangezien ze dan geen last van elkaar hebben zou het moeten lukken.

Volgens mij heb ik dat inderdaad vorige keer gedaan in combinatie met een registry aanpassing.

Zelf nooit geprobeerd, maar check deze thread anders...op het forum stond een nog uitgebreidere post hierover, kan hem alleen zo snel niet vinden.
[Link niet meer beschikbaar]

hmmm hoop gedoe als ik het zo lees. Ik neem morgen wel een laptop van thuis mee waar ik de andere versies opzet.

Bedankt voor de reacties. Dit topic kan wat mij betreft dicht.

Tenzij andere members het nog interresant vinden om er verder over te discussieren natuurlijk.

Terug
Naar boven