MuscleMeat

Hoe vlug kan je permanent je test productie stil leggen ?

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Vraag mij het volgende af.
Ik ken een paar jongens die on blijven.
& ook een paar die kuren+nakuur doen , maand wachten en opnieuw beginnen.(Was eerlijk gezegt bij mijn eerste kuur ook zo:()
Nu lees ik dat de meeste zaken na roid abuse na verloop van tijd terug op normale waarde komen( eventueel met hcg).
Maar het grootste probleem dat ik zie is de testosteron die niet meer of heel moeilijk bijkomt :s
Nu is mijn vraag kan je je testosteron permanent stil gelegt hebben?
& hoe makkelijk is dit ? door year round on te zijn ? Of door een paar kuurtjes gedaan te hebben zonder volledig herstel ?
Is natuurlijk moeilijk te zeggen,maar ik vraag jullie mening.

Laatst bewerkt:
Hypophysectomie of orchidectomie van beide testes werkt het vlugst en is permanent.

ff woordenboek halen...

Hypophysectomie of orchidectomie van beide testes werkt het vlugst en is permanent.

hypofyse of ballen weg laten halen

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 10:07 ----------

Vraag mij het volgende af.
Ik ken een paar jongens die on blijven.
& ook een paar die kuren+nakuur doen , maand wachten en opnieuw beginnen.(Was eerlijk gezegt bij mijn eerste kuur ook zo:()
Nu lees ik dat de meeste zaken na roid abuse na verloop van tijd terug op normale waarde komen( eventueel met hcg).
Maar het grootste probleem dat ik zie is de testosteron die niet meer of heel moeilijk bijkomt :s
Nu is mijn vraag kan je je testosteron permanent stil gelegt hebben?
& hoe makkelijk is dit ? door year round on te zijn ? Of door een paar kuurtjes gedaan te hebben zonder volledig herstel ?
Is natuurlijk moeilijk te zeggen,maar ik vraag jullie mening.

Volgens mij zal je uiteindelijk al wel herstellen maar dat het heel lang duurt. Hoewel ik het verhaal van Krieltje eens gelezen had en die herstelde niet meer. Geen idee of hij ook niet een beetje herstelde, maar het werkte niet optimaal meer.

Ik was zelf na een half jaar ON te zijn eens gestopt en had na 4 maanden pas iets van 5 mmol, dus het kan lang duren.

• Topic Starter Topic Starter
hypofyse of ballen weg laten halen

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 10:07 ----------

Volgens mij zal je uiteindelijk al wel herstellen maar dat het heel lang duurt. Hoewel ik het verhaal van Krieltje eens gelezen had en die herstelde niet meer. Geen idee of hij ook niet een beetje herstelde, maar het werkte niet optimaal meer.

Ik was zelf na een half jaar ON te zijn eens gestopt en had na 4 maanden pas iets van 5 mmol, dus het kan lang duren.

Hmmm, bedankt!
Ik heb graag nog een kinderwens, vandaar.
Drang is groot om zonder volledig herstel terug opnieuw te beginnen.

Terug
Naar boven