Fitness Seller

Hoe WWE , TNA , MMA downloaden ?

masterpiece

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Als je deze tracker nog niet kent ben ik je GOD.
Even registreren op [Link niet meer beschikbaar]
6 uur na de show staat er al een torrent op.
Super snel downloaden (ik aan 1.3mb/secs) hangt natuurlijk van de seeders af maar je hebt de dag na de show altij max speed..
Je moet helaas de helft uploaden wat je download anders bannen ze je na een maandje ofzo.

trukje=> registreer je accounts met een tijdelijk email adres : 10minutemail.com
Zo kan je altijd downloaden en niet uploaden. Soms sluiten ze de registraties wel.
(zeker voor wm) dus zie dat je een goed account hebt een maand voor wm.

Je kan wwe ook live kijken op justin.tv , net voor de show begint typ je wwe live in, en dan vind je wel een goede zender.
begintijd:
-raw: maandag 3.00
-smackdown: vrijdag 3.00
-ecw:woensdag 4.00
ppv , 2.00 of 3.00
Na een vrijdag avondje stappen kijk ik meestal nog even live en download ik de volledige show de dag erop op pwtorrents.net

Veel plezier!:engel:

(ps: Je kan er ook mma , tna , docu's ,lucha libre ,wrestling dvd's, ... downloaden)

pwtorrents, xwtorrents, er zijn er zoveel

makkelijkst is voor mij nog altijd met men rapidshare account op warez forum, heb ik ze sneller binnen dan via torrents

• Topic Starter Topic Starter
pwtorrents, xwtorrents, er zijn er zoveel

makkelijkst is voor mij nog altijd met men rapidshare account op warez forum, heb ik ze sneller binnen dan via torrents

hmm geen idee , ik download nooit met rs account.
Als je na 6 uur na de show op je max speed download denk ik er niet aan om nog sneller te downloaden :D
Ik denk dat pwtorrent en xwtorrents de snelste gratis methode is.

Of via nieuwsgroepen (Eweka ect).

Ongeveer 4/5 mins heb ik het binnen.

ik download alles via rapidshare.
maar daar moet je wel goed zoeken.

torrents haal ik van xwt af.

Nepworstelen is gay.

van de shows zelf kijk ik eigenlijk enkel maar wat hoogtepunten aangezien die tegenwoordig toch vrij boring geworden zijn
ppv's van WWE staan tegenwoordig de dag erna al op dailymotion, dus kijk ik die dan via deze manier :)

[Link niet meer beschikbaar]
iedere week alle afleveringen van RAW, Smackdown en de grote events

Smackdown wordt nog steeds dinsdag opgenomen toch? Niet live op vrijdag dus.

Smackdown wordt nog steeds dinsdag opgenomen toch? Niet live op vrijdag dus.
ja inderdaad, het is wel friday night smackdown(vrijdag uitgezonden) maar de opname is dinsdag, dacht ik. vroeger volgde ik ook nog WWE ECW(bestaat niet meer), WWE superstars, TNA en FCW
maar begon wat te veel te worden. nu enkel RAW en Smackdown nog

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad, het is wel friday night smackdown(vrijdag uitgezonden) maar de opname is dinsdag, dacht ik. vroeger volgde ik ook nog WWE ECW(bestaat niet meer), WWE superstars, TNA en FCW
maar begon wat te veel te worden. nu enkel RAW en Smackdown nog

wwe is zoo lame geworden , ik hoop dat tna zo danig onder vince's kont strampt zodat hij eens ingang schiet.

**** pg!! go rock! , nieuw tag tallend ,moet maar op... genoeg materiaal voor tna te beaten (wat ze eiegelijk al doen)

maar nu kijk ik eigelijk tna liever , ookal ben ik een die hart hugan hater. Wel lekker dat jerret , rvd , jeff , nature boy in tna zitte.

wwe is zo ****ed up
cena overrated! (hij was goeje us champ)
batisa: aka roidtista kan geen poot worstelen en acter

en dan gooie ze chavo buiten potverdomme!!!! dan zie ik liever hem met wwe tittle rondlopen dan vuile k*t john cena.
maarja , its all about the monnneeeeeeeyyyy

kwa kwaliteit is TNA veel beter, alleen halen ze enkel de oude garde van WWE binngen
ze zouden ook moeten verjongen
waar is de goede oude tijd van ECW(midden jaren 2000)

je kan ook op google zoeken, daar vind je ook wel de shows die deze week uitgezonden zijn

Terug
Naar boven