Fitness Seller

hoef ik na te kuren???

Scorpius

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben nu bezig met m'n eerste kuur,die er als volgt uit ziet voor het moment:

week 1: 250mg cidotesto
week 2: 250mg cidotesto
week 3: 250mg cidotesto
week 4: 500mg cidotesto

Ik zit nu aan m'n 4de week.Ik ben naar 500mg/week overgeschakelt omdat ik nog niet zo veel resultaat heb. (mss moet ik wat meer geduld oefenen of wat meer bijprikken:p ) Ik zal men 5de en 6de week ook 500mg zetten.En daarna stoppen.
Nu is m'n vraag: raden jullie me aan na te kuren? Zo ja met wat, hoeveel en hoelang?Alvast bedankt voor jullie raad.;)

Mvg,,,,

Altijd Nakuren!

cidotesto = test prop?

indien zo dan moet je idd nakuren...maar waarom heb je eerst 3 weken 250mg genomen en nu de laatste weken 500mg??
je vraag was moet ik nakuren..ja dat moet je,tenzij je met een slappe lul wil blijve zitten voor een paar weken en je al je massa terug wil verliezen...

nolvadex:3 weken : 40mg-20mg-10mg

nakuren ja dat zul je

WAAROM doen mensen niet eerst eens onderzoek voordat ze zich vitamintjes in de zak spuiten.

Ik vind je kuur niet erg geweldig. Veel te kort IMO.

Mij lijkt het ook te kort + ik heb altijd eerst de nakuur in huis alvorens mijn sjizzle.
(ben een mietje maar wel één met een functionerende boner :p )

ot: ja, nakuren, zeekrab.

Laatst bewerkt:
He die cidotesto is toch 250mg/ml of niet?

Altijd nakuren....

En trek die kuur door naar 8 weken gab ;)

6 is imo veels te kort:rolleyes:

Ben al bijna 1 week bezig met men nakuur met nolva, en ik merk dat men tepels er trug normaal uitzien, en dat al het vocht dat ik vasthield tijdens men kuur langzaamaan verdwijnt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht met m'n eerste kuur voorzichtig te beginnen en eerst te zien hoe m'n lichaam reageert.Vandaar die 250mg tijdens de eerste weken.Toen ik zag dat alles vlotjes verliep ben ik op 500mg/week overgeschakeld.
Ik zal op raad van Jere doortrekken tot 8 weken.
Nu uitkijken voor m'n nakuur dus....
Bedankt é gasten!!!! Grtzzzzzzzzzzz...:thumbs:

wat is cidotesto precies?

Zeker dootrekken naar 8-10 weken want het is een lange esther...

Terug
Naar boven