Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarom ermee wachten? Ze hebben vaak ook een anti-catabole werking, dus een extra plus.
Ik gebruik ze ook tijdens de bulkkuur om te voorkomen dat ik teveel vet aanzet.
Waarom ermee wachten? Ze hebben vaak ook een anti-catabole werking, dus een extra plus.
Ik gebruik ze ook tijdens de bulkkuur om te voorkomen dat ik teveel vet aanzet.
We weten nix van z'n doel..BTW deze jongen kuurde met boldenone en winstrol (kuren na nog geen jaar te hebben getraind...) heb ik kunnen terug lezen. Wat is de bedoeling om gelijk na deze kuur al aan de fatburners te gaan? Snel droog worden voor de zomer?.. Kennis is onvoldoende vergaard en mijn mening is gewonnen massa van een kuur met goede nakuur te behandelen en met sups zoveel mogenlijk te behouden. Kijk als iemand in april begint te kuren en in mei een topic moet starten hoeveel eiwit ie wel niet moet nemen, dan vind ik dat je je zaakjes nog niet helemaal op een rijtje hebt. No offense to anybody btw...maar ik vind de laatste tijd dat er weer veel onzinnige vragen komen van mensen die nergens weet van hebben en toch zo nodig even moeten kuren. Dat riekt naar "snel spieren kweken voor de chicks deze zomer". Ik zeg dus niet dat deze topicstarter dat doet...
ok voor alle duidelijkheid ik train nu WEER een half jaar die hard ben er helaas door vervelende onmstandigheden ongeveer 5 maanden tussenuit geweest.
daarvoor 1,5 jaar getraind.
wilde eerst weer ff in het ritme komen.
over die eiwitten doel je waarschijnlijk op die topic in voeding en dieeten.
als je goed leest gaat dit over het opnemen per uur en niet hoeveel per dag
heb by the way een stromba kuurtje, boldenone ff weggelaten heb geen geld daarvoor.
volgende winter waarschijnlijk een zwaardere kuur