MuscleMeat

Hoelang wachten?

harvey1980

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb half september mijn eerste kuur voltooid, 9 weken 200 mg deca en 10 weken 250 sus, was relatief lichte kuur in mijn ogen maar heb er toch zeker 10kg mee gepakt.

Nu wil ik een 2e kuur gaan doen, maar weet niet hoelang ik daar t beste mee kan wachten, ik wil er zeker begin januari al mee starten en heb t volgende in gedachte;

week 1-3 Dianabol 30mg per dag
week 1-9 Deca 200mg iedere 6e dag
week 1-10 Sustanon 250mg iedere 3e dag
week 8-12 winstrol (weet nog niet welke dosering)

Nakuur nolvadex en clomid.

time on = time off.
Maar als ik jouw was zou ik voldoende rust nemen, voordat je weer aan een kuur begint, anders kunnen de resultaten tegenvallen.

Zou in december/januari aan je volgende kuur beginnen als ik jou was, niet veel vroeger.

• Topic Starter Topic Starter
Zou in december/januari aan je volgende kuur beginnen als ik jou was, niet veel vroeger.

Is December niet te vroeg?

Kan niet wachten namelijk om weer te beginnen, maar wil niet TE vroeg starten met een 2e kuur.

(wat vinden jullie van de samenstelling van de kuur trouwens)

Half september gedaan met kuur en nakuur? Dan zou ten vroegste eind december/januari (liefst) genoeg zijn.

Kuurschema ziet er goed uit! Mss de dianabol wat langer gebruiken?
Zou je winny tabs gebruiken of injects?

Ik zou niet 7 weken tabs nemen. Zou ook zeker de test hoger zetten omdat je de eerste keer ook 250mg heb gehad. En ik zou de sus vervangen voor Test e omdat je de sus iedere 3de dag moet zetten...

Als ik jou was:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Deca 200mg
week 1-4 Dianabol 40mg

En de nakuur natuurlijk!!!!

Je eerste kuur voltooid half september. Dat houdt dus in dat je half september met de nakuur klaar was?

Sorry ik zie dat je de sus al iedere 3de dag neemt. Dus prima lijkt me. Zou alleen wat aan de tabs doen. En als jue winny zowieso wil zet dan Winstrol-inject 50mg ed of eod...

waarom de nakuur in wk 12, de langste ester in de sus loopt toch tot wk 13.
en dan neem je de deca ook een week langer, beide tot wk 10 en de winny een week later instarten en week 13 laten eindigen

Ik zou niet 7 weken tabs nemen. Zou ook zeker de test hoger zetten omdat je de eerste keer ook 250mg heb gehad. En ik zou de sus vervangen voor Test e omdat je de sus iedere 3de dag moet zetten...

Als ik jou was:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Deca 200mg
week 1-4 Dianabol 40mg

En de nakuur natuurlijk!!!!

is 30mg Dianabol niet genoeg, ik ben maar 89kg he...of maakt dat geen verschil?

is 30mg Dianabol niet genoeg, ik ben maar 89kg he...of maakt dat geen verschil?

Je kan het afbouwen want de andere middelen kicken dan in,
week 1, 50mg ED
2, 40mg ED
3, 30mg ED
4, 20mg ED

Dit zou ik doen als je je zorgen baart om je lever anders gewoon 30-50mg per dag proberen kijk waar je je lekker bij voelt.

Je kan het afbouwen want de andere middelen kicken dan in,
week 1, 50mg ED
2, 40mg ED
3, 30mg ED
4, 20mg ED

Dit zou ik doen als je je zorgen baart om je lever anders gewoon 30-50mg per dag proberen kijk waar je je lekker bij voelt.

daar voel ik wel wat voor, heb t alleen nog niemand in een kuur zien doen op deze manier.

30-50 is genoeg, hoef je zeker niet af te bouwen, is ni echt veel nut aan..

Gewoon 30mg nemen. Dat is wel genoeg. En niet gaan afbouwen. Constant houden.

Succes met je kuur!

Het word als frontload gebruikt waarom dan dosering gelijk houden? in week 4 heb je die dianabol echt niet meer nodig. Dus waarom zou je hem dan niet gewoon rustig afbouwen.

Het word als frontload gebruikt waarom dan dosering gelijk houden? in week 4 heb je die dianabol echt niet meer nodig. Dus waarom zou je hem dan niet gewoon rustig afbouwen.

Het is de bedoeling dat je zo stabiel mogelijke bloedwaarden probeert te bereiken om je gains optimaal te houden en bijwerkingen te minimaliseren. Schommelingen in bloedwaarden kunnen o.a. voor uitslag zorgen, ik geloof ook voor meer vochtopslag.

Ben ff niet meer 100% zeker in hoeverre het klopt. Maar zoiets is me iig bijgebleven. Mocht het niet kloppen wat ik zeg, mag iemand mij corrigeren.

Ik denk dat het toch 3 weken 30mg gaat worden, hoger kan in de toekomst altijd nog een keer.

(wil ook proberen zo droog mogelijk te gainen en wil op maximaal 6% zitten voor de kuur start)

Terug
Naar boven