Fitness Seller

hoestbuien

Exvivo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
heeft er iemand een idee hoe hoestbuien (kriebelhoest)zouden komen bij het gebruik van winny injects ?
er is weinig over te vinden het enige dat ik vind is een ader geraakt en beetje bij in het bloed zou gekomen
zijn of heeft iemand hier andere verklaring voor ?

Hoeveel topics ga je aanmaken??

Hey,

Kriebelhoest zit meestal in je bovenste luchtwegen. Dat duurt meestal een week of zes alvorens je lichaam het er uit werkt. Als je vermoedt dat het door een andere wijze ontstaan is dan via een natuurlijke verkoudheid dan adviseer ik je toch even contact te leggen met je huisarts.

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Kriebelhoest zit meestal in je bovenste luchtwegen. Dat duurt meestal een week of zes alvorens je lichaam het er uit werkt. Als je vermoedt dat het door een andere wijze ontstaan is dan via een natuurlijke verkoudheid dan adviseer ik je toch even contact te leggen met je huisarts.

ja kan ntrlk puur toeval zijn maar heb het soms nogal fel na injectie

Dit zou niet moeten komen door de winny injects. Misschien toeval dat t een beetje samen valt en je nu denkt dat winny de schuldige is :D

Lijkt me toch dikke bullshit man, dit kan je niet aan winny toe gaan schrijven. Tenzij je tren hebt genomen haha.

Kortom, samenloop van omstandigheden.

trenbolone deed me soms heftig hoesten... maak je geen zorgen ik loop hier nog altijd op deze aardbol.

Ik heb het van winstrol tabs een keer gehad geen twijfel mogelijk dat het van de winstrol was

Terug
Naar boven