MuscleMeat

Hoesten

stalkerdewit78

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
M'n vriendin injecteerd me e5d met testE en als de naald erin zit en ze aspireert geen probleem,maar als ze begint met injecteren krijg ik een zware druk op m'n middenrif en moet ik ff zwaar hoesten en zweet breekt me uit,ik dacht dat dit alléén van tren kon???

Beweegt ze de naald na aspireren nog veel? KAn zijn dat ze dan toch net een adertje raakt misschien.

• Topic Starter Topic Starter
Beweegt ze de naald na aspireren nog veel? KAn zijn dat ze dan toch net een adertje raakt misschien.

De 1e maal dat ze aspireerde zat er bloed bij(nog nooit gehad in m'n gluteus) dan stak ze ergens anders en ze zei: wat sta jij te schommelen,waarop ik zei neen jij beweegt teveel met de spuit.
Ik dacht dat de kans nihil was dat je een adertje kon raken als je in je gluteus prikt?.

Hoezo sta je erbij? Zou gewoon lekker gaan liggen als iemand anders bij je zet

Hoezo sta je erbij? Zou gewoon lekker gaan liggen als iemand anders bij je zet

Ja da's waar Jay maar ik heb me 1 maal op bed gelegd en de volgende dag kon ik niet meer stappen,zeg er wel bij dat het winny depot was:rolleyes:

Maar die hoest valt mee,is niet heftig maar die druk op m'n middenrif is om dol te worden,is een half uur tot een uur.Niemand hier ervaring mee of denkt wat het zou kunnen zijn?

Jay laat zich liggend graag prikken, die viezerik,hehehe.
Ik laat me met nebido ook met 4ml liggend prikken, nooit pijn. Castor olie is wel erg dik.

Ja da's waar Jay maar ik heb me 1 maal op bed gelegd en de volgende dag kon ik niet meer stappen,zeg er wel bij dat het winny depot was:rolleyes:

Maar die hoest valt mee,is niet heftig maar die druk op m'n middenrif is om dol te worden,is een half uur tot een uur.Niemand hier ervaring mee of denkt wat het zou kunnen zijn?

Ja duh als je winny zet heb je gewoon meer pijn. Heeft niks te maken met liggend zetten.

Jay laat zich liggend graag prikken, die viezerik,hehehe.
Ik laat me met nebido ook met 4ml liggend prikken, nooit pijn. Castor olie is wel erg dik.

Misschien was het wel geen olie wat er in je kontje gespoten werd ;)

Heb je dat nou vaker of was dit een enkele keer? Misschien heb je wat meer kleinere bloedvaten daar zitten dan normaal. Prik anders eens in je quad en kijk hoe het daar gaat. In principe zal je met alles hoesten als er wat van in je bloedbaan komt, ik weet het fijne niet hoezo dat met tren vaker gebeurt.

Heb je dat nou vaker of was dit een enkele keer? Misschien heb je wat meer kleinere bloedvaten daar zitten dan normaal. Prik anders eens in je quad en kijk hoe het daar gaat. In principe zal je met alles hoesten als er wat van in je bloedbaan komt, ik weet het fijne niet hoezo dat met tren vaker gebeurt.

Ja heb het vaker,de eerste x met bold dus dacht dat het daar aan lag maar nu heb ik het met test ook en alleen in die rechterbil???

Terug
Naar boven