AndroidHealthClinic

Hoezo elke keer zwaarder kuren???

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Kan iemand mij uitleggen waarom je elke keer weer zwaarder moet kuren...
Ik kan me voorstellen dat je lichaam gewennig krijgt, maar aan de andere kant lijkt het me logisch, dat dat weer helemaal weg is wanneer je bijvoorbeel een hele lange tijd niet meer kuurt....
Net zoals je een lange tijd niet gezopen hebt, dan ben je toch ook weer lam na 2 biertjes..
Stel je voor je kuurt nu een paar keer, en over 10 jaar clean te zijn (ff fictief) ga je weer beginnen met een simpel deca kuurtje ofzo, Zal je daar dan helemaal nix van merken???

thnx

jw

Klopt. Je kunt op 'ongeveer' hetzelfde niveau blijven kuren als je maar genoeg tijd tussen de kuren laat.

Dat is echter iets wat de meesten niet kunnen, receptoren leeg laten lopen. dat kost tijd. En tegenwoordig is dat 'not done'.
Zet je bijvoorbeeld dik 10 maanden tussen beide kuren dan zul je misschien nog een beetje gewenning voelen van de test maar da's minimaal.
(Mijn ervaring).

right, maar dat heb je dus al als je ééns per jaar kuurt. jaar=52weken, stel je kuurt 10weken dan herstel je 42weken, zou je dus volgens jou niet zwaarder hoeven? waarom gebeurt dit dan wel? puur alleen om het idee of is het effect écht minder, of omdat men steeds gelijkwaardige gains wil?

Waarschijnlijk D. omdat de meesten niet het geduld hebben om een jaar te wachten :)

inderdaad ik denk inderdaad dat dat het is Moen. Na je kuur ben je zo down dat het alweer voorbij is dit begoin bij mij al de laatste 2 weken. Het vooruitzicht dat je nog maar 2 spuiten tegoed had was al deprimerend laat staan als je helemaal klaar bent. De meeste mensen LET OP de meeste mensen dus niet iedereen zijn de volgende kuur al aan het plannen als ze nogh in hun vorige kuur zitten zodat hij op schema klaar is gelijk met de kuur waar je mee bezig was. Omdat je je nieuwe kuur al helemaal uitgepland hebt begint het weer te kriebelen en word er meteen nieuwe besteld en je weet dat als je het thuis hebt dan begint het echt te branden en lijken die 4 2 maandjes na de kuur heeeeeel erg lang te duren. nou de 2 maandjes zijn voorbij net zo lang ON als OFF dus de neiuwe kuur kan beginnen. Nou sorry maar dat zou mijn manier van kuren niet zijn. Tis voor mij nou een jaar geleden dat ik gekuurd heb en ben nog vooruit gegaan in die tussentijd. Mijn volgende kuur zal nog ff duren maar als het zover is zal het niet meer zijn dan de vorige keer wel zal ik meer gaan eten en NOG harder trainen en ik weet zeker dat ik er nog meer uit haal dan in mij n eerste kuur.

2 maandjes na de kuur bedoel ik :)

Terug
Naar boven