AndroidHealthClinic

Hollywood music hall

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heb er al veel goede dingen over gehoord

Is het daar een beetje leuk om uit tegaan. Willen daar eens een keer naar toe knallen!!

Gr

Als je van 14-16 jarige houdt is het prima te doen.
Het is er bloetheet en muziekniveau is van lik m'n ballen...

• Topic Starter Topic Starter
Dus niet echt te moeite?

Heb er al veel goede dingen over gehoord

Is het daar een beetje leuk om uit tegaan. Willen daar eens een keer naar toe knallen!!

Gr

Ligt eraan hoe oud je bent. Het volk is er inderdaad superjong en het is ****ing druk met die 15-16 jarige pubers ! Maar de diskotheek zelf is best mooi, diverse zalen met diverse muziek etc.
Toen ik 17-18 was heb ik er echt gouden tijden beleefd met de Breezersletjes :D

Laatst bewerkt:
Ik ben er 1 keer geweest als je van zwarte sletjes houdt moet je er zeker heen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Mwa niet echt mijn ding.. Meschien eens leuk voor 1x.

ben nu 24 en 6 jaar geleden ben ik er een paar keer geweest, ik vind het zeker niet slecht goed muziek en de club ziet er echt top uit.

ben er al jaren niet geweest omdat ik nu betere tenten ken :D heb een vriendin van 17 jaar die gaat daar regelmatig naartoe en ze vind het echt leuk, zegt al een beetje over de leeftijd categorie in daar.

ga een keer naar toe en kijk hoe het is.

Daarbuiten heb je van die ligkussens enzo. Ik heb daar een keertje op zitten schijten.

Daarbuiten heb je van die ligkussens enzo. Ik heb daar een keertje op zitten schijten.

ben daar een keer klaar gekomen geloof het of niet zat daar te kloten met een wijf die ik begin van de avond heb leren kennen en ik was bokkengeil, dat ik er niet eruit gepleurd ben snap ik nog niet wat je heb daar echt 9999999 camera's die je voordurend in de gaten houden hoef maar wat te gebeuren en je staat buiten dat is wel erg klote van snollywood.

kan me nog goed herrineren die kussens is in zo'n vaag open tentje naast de patatkraam :D

Terug
Naar boven