MuscleMeat

Hong Kong krijgt gigasnelle internetverbinding

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
AMSTERDAM - Binnenkort kunnen 800.000 huishoudens in Hong Kong zich inschrijven voor een supersnelle internetverbinding. De verbinding kan oplopen tot 1 gigabit per seconde, zowel up als down.

Voor deze verbinding moet wel diep in de buidel worden getast. Het abonnement kost 215 Amerikaanse dollars per maand en wordt geleverd door internetprovider Hong Kong Broadband Network (HKBN). Theoretisch kan met dit abonnement binnen 40 seconden een dvd-film worden gedownload.

Nu.nl

Ik wil die... :D

heerlijk nooit meer naar de bios, of lang te wachten op je torrentjes

en wat dacht je van de mogelijkheden mbt pr0n

Must.... HAVE......

vind wat ik nu heb al redelijk snel daar kan ik nog wel even 10 jaar mee voor uit tegen die tijd is het hier ook misschien net

Je kan bakken meer geld verdienen met die verbinding dan dat je ervoor betaald. Hierbij kun je denken aan het hosten van pr0nfilms, gameservers en allerlei andere services.

Nog sneller internet betekent nog meer ellende!
Als ik zie dat sommige gastjes hun pc half slopen als hun inet het niet doet vrees ik het ergste als dat spul niet werkt!
En voor de prijs hoef ik het helemaal niet tenzijn ik bijna 24/7 erop kan ik wil wel het gevoel hebben dat ik mn centen er weer uit haal!

Vergeet even gemakshalve dat de ketting (je download snelheid) zo sterk is als de zwakste schakel. :)

Je kan wel 1GB downstream hebben, maar als je het van een 128kb lijntje je DVD probeerd te plukken heb je er nog war weinig aan. ;)

Ik ga verhuizen !

me want! :D

Hong Kong here i come!

Tha Bomb :cool:

MrJ zei:
Vergeet even gemakshalve dat de ketting (je download snelheid) zo sterk is als de zwakste schakel. :)

Je kan wel 1GB downstream hebben, maar als je het van een 128kb lijntje je DVD probeerd te plukken heb je er nog war weinig aan. ;)

het was ook theoretisch gezien he ;)

Maar je kunt wel lekker veel openzetten.

Het zou me alleen om de upload gaan :D 10Mbit voor downloaden vind ik zat.

Terug
Naar boven