MuscleMeat

Hoofdhaar net niet kaal

RCM

Novice
Waardering
0
Beste mensen,
Sinds een maand of 2/3 houd ik mijn hoofdhaar kort, elk weekend even de tondeuse eroverheen. Nu wil ik het graag nog korter, zo kort dat je nog net wel stoppels ziet. Nu heb ik eens een gewoon scheerapperaat gebruikt, niet met het normale scheergedeelte, maar degene met de tandjes (:rolleyes: ??? ). Alleen dit is nu niet zo'n super gevoel aangezien het behoorlijk hakkelt. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn haar wel zo kort mogelijk kan krijgen? Zonder dat ik eerst enkele dagen kaal ben? Hartelijk dank alvast!

Probeer dit eens;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tondeuse zonder opzetstuk?

Der is geen middenweg tussen tondeuse zonder opzetstuk en scheermeskaal.
Dus je zal moeten kiezen :D

ik gebruik de tondeuze op mn electrisch scheerapparaat! is nog net wat korter dan met tondeuze!

Als je een scheermes gebruikt en niet tegen de richting in scheert dan houd je iets van een stoppel.

• Topic Starter Topic Starter
Als je een scheermes gebruikt en niet tegen de richting in scheert dan houd je iets van een stoppel.

Dat is um! Nooit aan gedacht eigenlijk...heb het net even geprobeerd...mag nog wel even een dag of 2/3 bijgroeien :P. Maargoed....voortaan maar met t scheermesje dus! Hartelijk dank!

Zo deed ik het altijd in mn gabbertijd

Beste mensen,
Sinds een maand of 2/3 houd ik mijn hoofdhaar kort, elk weekend even de tondeuse eroverheen. Nu wil ik het graag nog korter, zo kort dat je nog net wel stoppels ziet. Nu heb ik eens een gewoon scheerapperaat gebruikt, niet met het normale scheergedeelte, maar degene met de tandjes (:rolleyes: ??? ). Alleen dit is nu niet zo'n super gevoel aangezien het behoorlijk hakkelt. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn haar wel zo kort mogelijk kan krijgen? Zonder dat ik eerst enkele dagen kaal ben? Hartelijk dank alvast!

Eerst enkele dagen kaal??

Voorheen deed ik het ook altijd met een scheermes helemaal superglad maar na een uurtje of 10 begonnen de stoppels al door te komen en na een nachtje slapen megaschuurpapier stoppels.......dus tjah maargoed ik heb ook sneller groeiend haar als jou misschien.Maar 3 dagen echt kaal lijkt me sterk...

Ligt er ook een beetje aan wat voor haarkleur je hebt natuurlijk :) Donker haar zal je veel sneller zien.

ga maar voor het scheermesje

remember : bald is beautiful ;)

valt enorm in de smaak bij de lady's...

Gewoon elektrisch scheren, daarmee krijg je het sowieso niet glad (althans ik niet)

edit: ik zie dat het al opgelost is

Terug
Naar boven