Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Ne een zwaar weekend dour festival in wallonie (vijf dagen) en tekeer gegaan als dronken rund dat maar niet van de vodka kon afblijven (en spijtig genoeg nog wat illegale drugs) en bijna niet gegeten te hebben, heb ik het gevoel dat ik ik mijn lichaam half heb geruineerd, ik heb het gevoel dat mijn armen met vijf centimeter zijn gekrompen, ik een vreselijke vetlaag heb aangezet en zoveel meer. misschien is het psychologisch maar ik kan de kracht echt niet trugvinden om naar de gym te gaan.
Zijn er nog andere die ooit het zelfde hebben meegemaakt? het is net alsof mijn lichaam zo n negatieve metamorfose heeft meegmaakt op amper vijf dagen dat ik er haast een depressie aan overhoud. het is mijn eigen fout ik weet het, maar kan er echt niet inkomen dat zoiets kan.
Zijn er nog andere die ooit het zelfde hebben meegemaakt? het is net alsof mijn lichaam zo n negatieve metamorfose heeft meegmaakt op amper vijf dagen dat ik er haast een depressie aan overhoud. het is mijn eigen fout ik weet het, maar kan er echt niet inkomen dat zoiets kan.

en er daarna weer tegenaan