Fitness Seller

Hopeloos veel spierafbraak na weekje festival

Blackadder

aka Silentio
Waardering
2
Ne een zwaar weekend dour festival in wallonie (vijf dagen) en tekeer gegaan als dronken rund dat maar niet van de vodka kon afblijven (en spijtig genoeg nog wat illegale drugs) en bijna niet gegeten te hebben, heb ik het gevoel dat ik ik mijn lichaam half heb geruineerd, ik heb het gevoel dat mijn armen met vijf centimeter zijn gekrompen, ik een vreselijke vetlaag heb aangezet en zoveel meer. misschien is het psychologisch maar ik kan de kracht echt niet trugvinden om naar de gym te gaan.
Zijn er nog andere die ooit het zelfde hebben meegemaakt? het is net alsof mijn lichaam zo n negatieve metamorfose heeft meegmaakt op amper vijf dagen dat ik er haast een depressie aan overhoud. het is mijn eigen fout ik weet het, maar kan er echt niet inkomen dat zoiets kan.

kheb 12 dagen kreta gehad vol drank, was 2 kg kwijt die er binnen 2 dagen weer aan zaten.

Niks aan het handje dus

Je moet gewoon veel calorieen eten dan komt het wel weer goed.

Het is gewoon niet mogelijk dat jij veel vet hebt aangezet en dat je daarbij ook nog eens veel spier bent verloren.

Die depressie komt gewoon door de MDMA speed of weet ik veel wat je gebruikt hebt, het komt me bekend voor in ieder geval.

Get your ass back in the gym en pump that iron, komt zo wel weer goed.

Na een festivalletje ben ik meestal ook 2 kg kwijt. Paar dagen goed trainen en het zit er weer aan.

Als je veel spiermassa kwijt bent (zoals jij zegt te denken) dan is dat juist toch wél een stimulans om terug naar de gym te gaan?!?
Op die paar dagen ga je heus geen kilo's vet zijn aangekomen en al hélemaal geen kilo's spier verloren zijn!
Na een paar dagen trainen zal je zien dat het allemaal best meevalt.

Het is moeilijk maarja je hebt soms ook ff nodig om lekker los te gaan anders draai je door.

Haha,ik heb het ook maar van keulen en rock herck! Don't worry man die depressie is zo weer over,komt van de mdma zoals gezegd. Drag your ass into the gym en vreet terug zoals normaal en binnen een weekje ben je terug op en top.

Het enige dat jij kwijt geraakt bent in die paar dagen, is vocht door het overtallig bier drinken. Alcohol droogt je lichaam uit.

es 5kg vocht verloren op 1 nacht (damn x)

bob builder zei:
Ne een zwaar weekend dour festival in wallonie (vijf dagen) en tekeer gegaan als dronken rund dat maar niet van de vodka kon afblijven (en spijtig genoeg nog wat illegale drugs) en bijna niet gegeten te hebben, heb ik het gevoel dat ik ik mijn lichaam half heb geruineerd, ik heb het gevoel dat mijn armen met vijf centimeter zijn gekrompen, ik een vreselijke vetlaag heb aangezet en zoveel meer. misschien is het psychologisch maar ik kan de kracht echt niet trugvinden om naar de gym te gaan.
Zijn er nog andere die ooit het zelfde hebben meegemaakt? het is net alsof mijn lichaam zo n negatieve metamorfose heeft meegmaakt op amper vijf dagen dat ik er haast een depressie aan overhoud. het is mijn eigen fout ik weet het, maar kan er echt niet inkomen dat zoiets kan.

Zit niet zo als een junkie te janken... meet die armen op (meten is weten tenslotte), sla jezelf in het gezicht en ga trainen.

[ahnold] you are veak, you are girlyman ! [/Ahnold]

Niet zeuren, gewoon weer gaan pompen. Is de enige manier om je goed te voelen! Na een paar dagen doorhalen is het logisch dat je je ****ed voelt.

Ik ben net twee weken op vakantie geweest. Geen drank, goed en redelijk schoon gegeten. Toch 4 kg kwijt. Na drie dagen zat het er weer gewoon aan, hoor.

Succes!

lionel zei:
Niet zeuren, gewoon weer gaan pompen. Is de enige manier om je goed te voelen! Na een paar dagen doorhalen is het logisch dat je je ****ed voelt.

Ik ben net twee weken op vakantie geweest. Geen drank, goed en redelijk schoon gegeten. Toch 4 kg kwijt. Na drie dagen zat het er weer gewoon aan, hoor.

Succes!
Het bewijs dat het niet om 4kg spiermassa ging, dus weinig om je zorgen over te maken.

• Topic Starter Topic Starter
hmmm gelijk heb je, met te janken zal ik er niet geraken, gewoon gelijk ff naar de gym, een stimulans om het in het vervolg niet zo zwaar te gaan. Maar na een jaartje zwaar trainen en studeren dacht ik mij zelf eens goed te verwennen. Nu gewoon er terug stevig tegenaan gaan.

Zit meestal tussen de oren dat je kilooooo's kwijt bent. Idd lijken je armen en pecs centimeters kleiner.

Denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat je weet dat je slecht bezig bent geweest voor de groei, soort psychologisch effect.

En uiteraard zul je dr ook niet groter door worden, door zulke feest weekeinden.

pff zal wel meevallen denk ik.. Ik ga morge ook 2 weken.. Ik ga me eigen er niet zo druk om maken.. Kun je net zo goed thuisblijven anders.
Gewoon lekker feesten :dance: en er daarna weer tegenaan :lifter:

Heb vorige week 3 nachten niet geslapen dankzei beetje pep:s Doe dit echt nooit meer, is echt niet te combineren met trainen. Pas woensdag weer begonnen met eten, echt erg. Sukses met bijkomen\

Waar maak je je druk om man

ja kheb ook dat gevoel reeds gehad deze week. (zonder de drugs dan) Tis mijn jaarlijks weekje zot doen hehe. (ten days off) maar als je eens rationeel nadenkt, dan kan dat toch echt niet he, zoveel op een weekje tijd... (i hope lol)

Terug
Naar boven