Fitness Seller

Hormoontherapie kankerverwekkend

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
[Link niet meer beschikbaar]

Aangezien er een hoop steroids gebruikt worden voor de overgang (bij mannen en vrouwen). Maar er is iets wat ik niet snap. Dit wist men namelijk toch al?

p.s. mocht dit het verkeerde forum zijn, sorry daarvoor. Het leek me geschikt voor hier namelijk.

Yzord zei:

Aangezien er een hoop steroids gebruikt worden voor de overgang (bij mannen en vrouwen). Maar er is iets wat ik niet snap. Dit wist men namelijk toch al?

p.s. mocht dit het verkeerde forum zijn, sorry daarvoor. Het leek me geschikt voor hier namelijk.
Het is compuserve wat verwacht je anders...

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat CS dit bericht krijgt van de wetenschappers. Vooral deze zin: Dat blijkt uit een vrijdag gepubliceerde studie van het International Agency for Research on Cancer.

Wetenschappers slapen ofzo? Subsidietrekkers?

Yzord zei:

sinds wanneer hebben mannen een overgang? En snap ook niet waar jij het woord steroids vandaan haalt.

Dit stukje gaat over vrouwen die de pil gebruiken en voor de overgang vrouwelijke hormonen nemen (de pil)

Gaat idd om vrouwelijke hormonen, niet anabole S
Oud nieuws...

Terug
Naar boven