AndroidHealthClinic

Nieuws Horrorhuis Dutroux te koop

leander112

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
0
BRUSSEL - Het Belgische horrorhuis van Marc Dutroux, waar in de zomer van 1996 de lijkjes van de meisjes Julie en Melissa werden gevonden, staat sinds enkele dagen te koop.

De vijf jaar geleden tot levenslang veroordeelde kindermoordenaar dumpte de lichamen van de kinderen in de achtertuin, nadat ze waren overleden in de beruchte kelder in zijn andere huis in Marcinelle.

Wat de woning in het Waalse Sars-la-Bussiere moet opbrengen is niet bekend. Het overwoekerde huis wordt aangeprezen als 'een ruime woning, maar wel te renoveren'.

De burgemeester van het dorpje vindt het maar niets dat het huis wellicht binnenkort weer bewoond gaat worden. Hij vreest dat een nieuwe eigenaar er misschien een museum van wil maken.

Telegraaf.nl

Wie koopt dat nu?

ik zou de gegadigden en de kopers ook maar in de gaten houden.

Tsja, idd, misschien om het uit te buiten als een attractie voor enkele morbide fans.

Dacht trouwens dat Dutroux toch ook fanmail en liefdesbrieven etc kreeg, dus er zullen wel
gegadigden zijn imo

tja ik zou niet in zoiets willen wonen, altijd het besef dat daar kinderen in je huis gruwelijk zijn misbruikt en omgekomen. maar ja anderen zal het misschien niets doen. :S

Tsja, idd, misschien om het uit te buiten als een attractie voor enkele morbide fans.

Dacht trouwens dat Dutroux toch ook fanmail en liefdesbrieven etc kreeg, dus er zullen wel
gegadigden zijn imo

die uit oostenrijk in elk geval wel. of hij het ook kreeg weet ik niet. sick zeg.

Er zullen een hoop mensen zijn die het willen kopen als dat betekent dat ze 20 jaar minder hypotheek hoeven te betalen, of gewoon freaks.

De meeste horrohuizen worden snel verkocht. Zijn altijd freaks die erop kicken.
Heb je iets te vertellen met Nieuwjaar.

Misschien dat er een Belgische ondernemer, met een slecht gevoel voor humor, zich geroepen voelt om er een bordeel van te maken?

Hopelijk vallen er voor de kopers geen lijken uit de kast.

Ik dacht trouwens dat Marc Dutroux binnenkort vrij zou komen? Hij heeft 5 jaar geleden levenslang gekregen, hoeveel is levenslang in België?

sick! wie wil daar nu wonen. Denk dat je ook geen vriendjes maakt met de buren :D

Raar dat het verkocht word. In Amerika hebben ze eens een volledig appartementsgebouw gesloopt na de escapades van Jeffrey Dahmer.

2cfv3gh.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
ruab2f.jpg

Huizen te weinig in Belgie en/of te duur. Gewoon platsmijten en een nieuw huis erop. Anders staat het daar toch maar te verkommeren, En als er toch geen gedenksteen komt?... Veel beter voor de buurt.

Het is erg wat er daar gebeurd is, Maar moeten we nu elk huis waar er iemand vermoord/misbruikt is laten staan?

Natuurlijk is het de eigen keus van de koper. Ik zou zelf niet weten of dat ik het zou kopen.

Ooh 'horror' huis :o

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: gaat inderdaad snel

Terug
Naar boven