Fitness Seller

Hosselaars

BlaqPoet

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Eey hosselaars en coke pushers van DBB, ik zit met een probleem. Bij taakbeheer zie ik winamp staan die 99% van mijn cpu vermogen verbruikt, deze kan ik echter niet beeindigen ofzo. Dus hij staat daar maar te verbruiken zonder mijn toestemming. Iemand enig idee hoe ik hem tegen kan gaan?

Thanks

Geen idee

• Topic Starter Topic Starter
Dan hoef je ook niet te reageren he.

Misschien even opnieuw opstarten. Grote kans dat hij dan weg is.

Nee niet geholpen, heb zelfs winamp verwijderd. Maar niet alle bestanden gaan dan weg o.d winamp.exe die is gebleven, en die verbruikt dus nog steeds een massa aan cpu vermogen : (

Heb je hem wel via Configuratie / software verwijderd?

Gewoon via de uninstall

Dan heb je inderdaad kans dat hij het 1 en ander laat staan. Voortaan even via de manier doen die ik aan gaf.

Maar ik begrijp dat je het proces in je taakbeheer niet kan stoppen, dus niet de toepassing maar het proces?

via software gaat hij ook gewoon uninstall opstarten hoor, is gewoon hetzelfde.

winamp.exe verbruikt 99% dus

opstarten in veilige modus en dan die shit eraf gooien? mediaplayerclassic rulez

Ja daar dacht ik ook al aan

hoe kwam je daar ook alweer in? f8 ofzo? of f5

F8 inderdaad. Doe anders even Start --> Uitvoeren --> msconfig.

Daar kan je de dingen bekijken die opgestart worden als Windows gestart wordt. Daar kan je denk ik ook Winamp uitvinken.

oke thanks broeders

zal het na mijn training even proberen

karma on the wayt

anders in control panel -> administrative tools -> services kijken of hij daar misschien staat, en dan uitzetten

of anders opstarten in dos en het dan wegflikkeren.

met een goede magneet langs je computer wil ook nog weleens helpen

hoever ben je nu al poet??

Het lijkt op een virus/ malware ding, omdat je zegt dat je winamp verwijderd hebt. Zoek daar een programmatje voor en scan je computer. Of scan even via internet, dan weet je gelijk wat er is.

Terug
Naar boven