XXL Nutrition

hotmail account/mappen aanmaken

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
ik vroeg mezelf af hoe je in hotmail mappen kunt aanmakn.
Ik kan alleen nieuwe map selecteren en daar berichten in droppen.

Maar zoek iets dat ik echt mappen kan noemen en meerdere kan maken om mijn berichten binnen een hotmail te ordenen.

suggesties andere opties?

ik vroeg mezelf af hoe je in hotmail mappen kunt aanmakn.
Ik kan alleen nieuwe map selecteren en daar berichten in droppen.

Maar zoek iets dat ik echt mappen kan noemen en meerdere kan maken om mijn berichten binnen een hotmail te ordenen.

suggesties andere opties?
Neem eens een andere avatar Jaccis, ik word behoorlijk agressief van die aap.

Ga naar mappen beheren en dan nieuw, zo maak je een nieuwe map.

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie bovenstaande is inmiddels gelukt ;)

Kan ik ook mappen/mails (in de mappen zitten).
Verhuizen naar een nieuw aangemaakt leeg account?
Hoe,waarmee?

Bericht(en) selecteren, dan boven in de menubalk staat ''verplaatsen naar..''
Daar de juiste map selecteren.

It ain't rocket science. :)

is het eigenlijk normaal dat je je bij mij zomaar kunt aanmelden,die vraagt gewoon niet achter n paswoord ??normaal is dat toch niet,mijn emailadres staat er automatisch en als je er dan op klikt meld die zich al aan,zo kan iedereen erin geraken

Dat ligt aan je instellingen. Dat kan je zo weer veranderen.

is het eigenlijk normaal dat je je bij mij zomaar kunt aanmelden,die vraagt gewoon niet achter n paswoord ??normaal is dat toch niet,mijn emailadres staat er automatisch en als je er dan op klikt meld die zich al aan,zo kan iedereen erin geraken

Altijd naar beide vragen...moet je aanvinken.

waar vind ik dat terug dan,bij opties zie ik niks ??heb dit ook nooit eerder aan de hand gehad

Lief Locaatje, das heel aardig van je maar ik bedoelde naar een nieuw aangemaakt account.

Niet binnen het huidige account zelf. Dus in hotmailaccount A heb ik bepaalde mailtjes en die wil ik naar hotmailaccount (live) B hebben.
Hoe is dat te doen?

Lief Locaatje, das heel aardig van je maar ik bedoelde naar een nieuw aangemaakt account.

Niet binnen het huidige account zelf. Dus in hotmailaccount A heb ik bepaalde mailtjes en die wil ik naar hotmailaccount (live) B hebben.
Hoe is dat te doen?

nieuwe maken in hotmailaccount B :thumbup:

Hoe is dat te doen?
In account B de nieuwe mapjes maken en dan FW: vanuit account A. ;)

En dan de FW???

Doorsturen.

Het zal wel aan mij liggen, maar kan je niet direct volgen ???
graag wat verheldering van wat stapjes. Vriendelijk dank:o

Het zal wel aan mij liggen, maar kan je niet direct volgen ???
graag wat verheldering van wat stapjes. Vriendelijk dank:o

1. Maak de zelfde mappenstructuur aan in je nieuwe live account.
2. Stuur de mails vanuit je oude hotmail account naar je nieuwe live account toe.
3. Plaats je ontvangen mailtjes in je nieuwe live account in de mappenstructuur die je in stap 1 hebt aangebracht.
4. Ga lekker fappen.

Wat hij zegt. :)

Dat is wat duidelijker.
Alle mailtjes die ik in mijn account wil hebben selecteer ik dan gewoon een vinkje in dat vakje ervoor? Maar hoe verzend ik alles dan in 1 keer naar mijn nieuwe account?

nee, je moet ze allemaal apart doorsturen:) voor zover ik weet kan je niet meerdere mailtjes tegelijk versturen..

Terug
Naar boven