Fitness Seller

Hotmail geblokkeerd

Ano_1988_3

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
18
Lengte
1m84
Massa
42kg
Vetpercentage
14%
Hey,

Mijn hotmail account is al een paar dagen geblokkeerd omdat er schijnbaar spam mee wordt gestuurd. Om je account terug te krijgen moet je vragen invullen als: wat is je geb. datum, onderwerp van je laatst verzonden mails, naar welke adressen heb je mails gestuurd.

Helaas kom ik maar tot 3 mail-adressen en onderwerpen. Heb dat account nu al zo lang dat ik toen ik hem aanmaakte geloof ik zelfs een heel andere geboorte datum had neer gezet. Heb 2x die vragen ingevuld en 2x is mijn verzoek geannuleerd. Helaas heb ik dit account hard nodig.

Heeft iemand hier nog tips/adviezen om mijn account terug te krijgen?

Bij mij was antwoorden op die vraag die je ooit eens hebt ingesteld voldoende. Probeer het eens zonder die email adressen in te vullen anders?

Edit: Wel 2x moeten proberen, lukte niet altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij was antwoorden op die vraag die je ooit eens hebt ingesteld voldoende. Probeer het eens zonder die email adressen in te vullen anders?

Edit: Wel 2x moeten proberen, lukte niet altijd.

Haha ja die weet ik dus ook niet meer.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 18:18 ----------

Hou dat wel even als laatste optie ben niet zo'n ster in de Engelse taal.

Iemand anders die hier ervaring mee heeft?

Exact hetzelfde meegemaakt pikkie.

Ongeveer 2 weken lang mailverkeer gehad met hotmail (aanvulling vd vragen was niet voldoende) werd er gewoon gek van op den duur.

Het zal je niet bevallen, maar maak gewoon een nieuw hotmail account aan, bij mij was die ook razend important maar het mallotisch gezeik is het gewoon niet waard.

Bespaart je veel ergernis, realityshocksofhowmicrosoftsucks, en stress.

Heb dit recent ook gehad maar gewoon na 1x proberen al terug wist gelukkig nog veel van wat recente mailtjes die ik stuurde misschien hielp dat.

Neem een gmail account. Veel beter! Had bij mijn oude gmail account ook problemen na wat gezeur met m'n ex, even contact leggen en kopietje van id en kreeg netjes een nieuwe login van ze , dit alles geregeld in 2 dagen.

Neem een gmail account. Veel beter! Had bij mijn oude gmail account ook problemen na wat gezeur met m'n ex, even contact leggen en kopietje van id en kreeg netjes een nieuwe login van ze , dit alles geregeld in 2 dagen.

Tsja ik moet sowieso mijn hotmail terugkrijgen, al mijn adressen staan er in en veel belangrijke mails die ik niet kan missen. Als ik hem terug heb is dat een goede optie.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 16:15 ----------

Exact hetzelfde meegemaakt pikkie.

Ongeveer 2 weken lang mailverkeer gehad met hotmail (aanvulling vd vragen was niet voldoende) werd er gewoon gek van op den duur.

Het zal je niet bevallen, maar maak gewoon een nieuw hotmail account aan, bij mij was die ook razend important maar het mallotisch gezeik is het gewoon niet waard.

Bespaart je veel ergernis, realityshocksofhowmicrosoftsucks, en stress.

Haha dat klinkt niet best, pikkie.

Heb je niet gebeld naar microsoft/hotmail?

Leer vanaf vandaag wel kennis maken met het begrip [Link niet meer beschikbaar] , wanneer data / informatie zo belangrijk is is dit altijd handig of eigenlijk vereist.

ik had dit ook.. had gewoon z.v.m. ingevuld en kon meteen weer op m'n account :s !

wel k*t als je dit krijgt indd.. zoizo ff je password veranderen als je je account weer terug hebt..

Terug
Naar boven