XXL Nutrition

Hotmail & MSN Live

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nu sinds een weekje zowel Hotmail Live als MSN Live (beide Beta) aan het gebruiken.

Hotmail Live is Hotmail in een Outlook Web Access (Exchange 2003 versie) jasje. Helaas is komt de nieuwe layout en extra functionaliteit de performance niet ten goede. Hoop dat dat nog verbeterd. Ziet er verder wel gelikt uit. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MSN Live is gewoon de opvolger van MSN 7.5. Qua features heb ik nog niet gekeken wat de echte meerwaarde hiervan is, maar de interface is dus weer een stukje meer richting de Avalon interface van Windows Vista.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruiken maken van deze 2 Beta producten doe je in je hotmail op de banner te klikken dat je mee wilt doen in de 'Live experience' hiervan. :)

Heb ook de hotmail live....in mijn ogen niet echt een vooruitgang, behalve dat de bovenste mail direct wordt getoond. Ik zie niet in een oogopslag hoeveel mb ik heb gebruikt en het is retetraag.

Wat MSN betreft, ik blijf wel bij 4.7 al die nudges en shit is niet voor mij weggelegd.

ik vind die link nergens :s

*edit: gevonden :p

meteen even proberen,thanks

Mrj, leuke email heb je gekregen bovenaan

:He lekkertje:D

Laatst bewerkt:
Ik ga het ook eens uitproberen, ziet er best wel goed uit

Ik gebruik Live Messenger al een tijdje en het mooiste vind ik dat je in de offline mode nu ook kan chatten en dat je berichten kunt sturen naar mensen die offline zijn. Wanneer ze online komen ontvangen ze die berichten. Het niet kunnen sturen van offline berichtjes vond ik altijd het grootste nadeel van MSN Messenger.

nog meer mensen ervaringen heer mee,
Hij gaat wel langzaam bij mij:(

Is dat nou jou MSN programmatje waarmee je kinderen pimpt via het net??

• Topic Starter Topic Starter
Jopie zei:
Is dat nou jou MSN programmatje waarmee je kinderen pimpt via het net??

Yeps.

Gewoon een willekeurige dame van Sugababes toevoegen, zeggen dat je Jopie van DBB bent, binnen 2 minuten zitten ze naakt vingerend voor de cam. :thumbup:

*download MSN Live*

Terug
Naar boven