XXL Nutrition

Hotmail overpowered?

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Server Too Busy
We are experiencing higher than normal volume and are therefore unable to service your request at this time. Try one of the following:
In your browser, click Refresh
In your browser, click Back, and try again
Wait a few minutes and try again
We apologize for this inconvenience.
Nog iemand die dit bericht krijgt?

Ik kan er gewoon in.

geen probs

• Topic Starter Topic Starter
Ja nu doet ie het hier ook weer. Toch weer apart dit...

Heb ik het weer... Jezus wat een crap weer van ms. Dat wordt dus definitief overstappen op Gmail.

Ja het gaat van aan naar af.

doe gmail :) veel beter :d

Gmail zuigt. Nog nooit problemen gehad met hotmail.

Gmail zuigt. Nog nooit problemen gehad met hotmail.
Leg uit? Werkt prima, betere layout, en ik heb dus wel problemen met hotmail :rolleyes: De enige reden dat ik eigenlijk nog hotmail bleef gebruiken was omdat ik anders overal mijn mailadres moet veranderen.

Toen ik nog hotmail gebruikte had ik dat ook best vaak, super irritant, zeker als je een mailtje verwacht. Ik gebruik al een tijd Gmail en heb daar echt zelden problemen mee.

hotmail +msn

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Download de mail client van hotmail eens.

Op je desktop mails ontvangen. Beetje zelfde idee als outlook.

Ja ik heb het nu ook.

gwn overstappen naar GMAIL, nooit problemen mee gehad

Nog nooit problemen met hotmail gehad... moet wel zeggen dat gmail sneller is en iets makkelijker werkt maar ja dat is google he.. wie weet wat ze allemaal meelezen met je en doorverkopen aan bedrijven om gerichte reclame te maken

Ik heb echt in in de 15 jaar dat ik hotmail gebruik nog NOOIT een probleem gehad.

@Big T,

Je kunt ervoor kiezen al je hotmail te forwarden naar g-mail, totdat je overal je email hebt veranderd

wat ik wel al paar dagen heb, o goeroe T, dat ik dbb mails als onveilig in mijn inbox krijg... vroeger nooit en nu ik terug ben van verlof opeens wel.

kan het niet markeren als veilig, heb alle mogelijke adressen in alle mogelijke veilige lijsten enzo geplaatst en nog blijf ik het hebben :(

HELP? :(

Terug
Naar boven