AndroidHealthClinic

Huawei

Huawei Ascend P6

Meen een keer ergens gelezen te hebben dat Huawei voorheen het bedrijf was dat enkel de onderdelen voor oa de samsung telefoons leverde en ze het nu zelf proberen.

Schijnt een beetje tegen te vallen. Misschien kun je beter voor een nexus gaan kijken?

valt niet tegen

zijn groot in China en ze willen nu ook in Europa groot worden.
goede telefoons met goede specificaties voor een mindere prijs

Ik heb zelf een Huawei en moet zeggen dat ik meer dan te spreken ben over mijn toestel! Voor nog geen 200euro heb ik een telefoon met prima specs welk zeer gebruikersvriendelijk is!:thumbs:

Huawei Y300 in actie gezien. Volgens mij 110 euro, ofzo. Werkt in principe prima voor zijn prijs, maar is (logischerwijs) wel echt een stap terug vanaf de Galaxy S2+ of iPhone4+.

Heb een Ascend 525. MEGA tevreden over!!
Gebruik hem heel intensief bij momenten (Mail, agenda, etc...) en haperde nog nooit!

P6 ziet er iig erg mooi uit. Het is dat ik al een prima toestel heb(s4) anders had ik deze zeker overwogen.

De p6 is prima en werkt zeker goed, is alleen net uit en heeft een 1,5ghz quad core terwijl er voor tzelfde geld al een 2,3ghz quad core beschikbaar is. Verwacht dat ze binnen nu en twee jaar een echt serieus toestel gaan maken.

Terug
Naar boven