XXL Nutrition

huid sinds supplement.

daan1990

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Goedendag.

Ik ben 45 kg afgevallen en heb nu voor het eerst echt een pot whey gekocht en creatine. De whey neem ik standaard na de training en de creatine doe ik in het water tijdens mijn training.

Overigens gewoon begonnen met 2 gram per dag.

Ik train met dit recept nu 3 weken. Ik ga elke dag sporten en elke spiergroep komt dus vrijwel 2 x aan bod per week.

Nu zit ik me benen te bekijken en me rug. Ik zie hier en daar plaatselijk dat ik uit mijn huid barst. Een soort punt bloedingen alleen op 1 plek.

Dit een teken van groei?

Mvg daan

En wat heeft de whey en creatine met die verhaal te maken? Of denk je dat je daar zo giga van aan t groeien bent..?

aangezien jij 45kg bent afgevallen denk ik niet dat je uit je huid barst, je hebt nu namelijk erg veel los vel over

Wow whey en creatine?! Zou daar mee uitkijken man, vooral als je meer dan 2 gram gaat gebruiken per dag. Kan zijn dat je haar gaat uitvallen of je zieke acne op je rug krijgt.

Dat rode is trouwens gewoon je huid die niet snel genoeg mee groeit met je spieren(?). Of misschien is het die beginnende acne wel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het even kort beter uitleggen.

Ik was als de dood voor los vel. Dus ben gaan trainen als een gek maar altijd zonder supplementen. Ik bleef constant nu op 90kg zitten. Wat ik ook deed.

Ik ben me gaan verdiepen en er kwam uit dat mijn eiwitten omhoog moesten. Ik heb dus een pot whey aangeschaft. Inmiddels ben ik 2 kg aangekomen en is me vet percentage van 22 naar 19 gegaan.

Heb het opgezocht en het is het zelfde als toen ik dik was. Straiee. Ik denk dus dat mijn lichaam reageert op de whey. Nu aan serieus gevorderde de vraag of ik hier wat mee kan of niet?

Ik zal het even kort beter uitleggen.

Ik was als de dood voor los vel. Dus ben gaan trainen als een gek maar altijd zonder supplementen. Ik bleef constant nu op 90kg zitten. Wat ik ook deed.

Ik ben me gaan verdiepen en er kwam uit dat mijn eiwitten omhoog moesten. Ik heb dus een pot whey aangeschaft. Inmiddels ben ik 2 kg aangekomen en is me vet percentage van 22 naar 19 gegaan.

Heb het opgezocht en het is het zelfde als toen ik dik was. Straiee. Ik denk dus dat mijn lichaam reageert op de whey. Nu aan serieus gevorderde de vraag of ik hier wat mee kan of niet?

heeft niks te maken met whey, wel met het toenemen van spiermassa. en dus het bindweefsel kan scheuren.

Kan het kwaad?

Prima. Bedankt voor het antwoord en sorry voor me onduidelijke uitleg

Terug
Naar boven