XXL Nutrition

Huidplooimeter

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
9%
Hey boys,

Ik zoek een goeie en betrouwbare huidplooimeter.
heb die van XXLnutriton gezien en body en fit shop maar is niet wat ik zoek.
Ik zoek iets meer professioneel.
Ik hoor graag van jullie boys.

Thanks

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er zelf helaas geen, dus ik kan je helaas niet vertellen welke goed zijn, maar je kunt:
a) in het topic van een online supplementwinkel (body&fit, XXLnutrition etc) op ons forum naar advies vragen;
b) vetpercentage laten meten bij je sportschool, als dat een mogelijkheid is.

Ik heb er zelf helaas geen, dus ik kan je helaas niet vertellen welke goed zijn, maar je kunt:
a) in het topic van een online supplementwinkel (body&fit, XXLnutrition etc) op ons forum naar advies vragen;
b) vetpercentage laten meten bij je sportschool, als dat een mogelijkheid is.

Ja kan wel maar ik wil denk richting gaan om mensen te begeleiden. Soort van Personal Trainer. want ik zit nu in mijn laatste jaar van sport en bewegen en ik kan straks met NASM gaan werken want dat papier krijgen we via school.

Ja, ok. Njah, vraag het even na bij B&F, Muscleshop of XXLNutrition, zij kunnen jou deskundig advies geven over welk product het nauwkeurigst is.

Voor professioneel gebruik is de Harpenden de meest nauwkeurige, en gezien de enige met medische certificatie ook de huidplooimeter welk voornamelijk binnen studieverband gebruikt wordt. Wel erg prijzig, en waarschijn de 300 euro variant die je tegengekomen bent. 280 pond ~ 350 dollar is namelijk zo'n beetje de gangbare prijs.

Iets goedkoper zijn de Lange calipers, maar met een prijs van rond de 200 dollar nog steeds niet voordelig.

Voor goedkoper kom je vervolgens binnen het plastic segment terecht, waarvan het meeste is bedoeld voor het thuis segment met beperktere nauwkeurigheid. De Slim Guide caliper is binnen deze eigenlijk één van de weinige welk nog relatief veel gebruikt wordt voor semi-professionele doeleinden.

De accu-measure achtige modellen zou ik verder achterwege laten voor bij het meten bij anderen. Je komt al snel met beide handen erg dicht langs het lichaam, welk patiënten/cliënten als onprettig kunnen ervaren.

Voor professioneel gebruik is de Harpenden de meest nauwkeurige, en gezien de enige met medische certificatie ook de huidplooimeter welk voornamelijk binnen studieverband gebruikt wordt. Wel erg prijzig, en waarschijn de 300 euro variant die je tegengekomen bent. 280 pond ~ 350 dollar is namelijk zo'n beetje de gangbare prijs.

Iets goedkoper zijn de Lange calipers, maar met een prijs van rond de 200 dollar nog steeds niet voordelig.

Voor goedkoper kom je vervolgens binnen het plastic segment terecht, waarvan het meeste is bedoeld voor het thuis segment met beperktere nauwkeurigheid. De Slim Guide caliper is binnen deze eigenlijk één van de weinige welk nog relatief veel gebruikt wordt voor semi-professionele doeleinden.

De accu-measure achtige modellen zou ik verder achterwege laten voor bij het meten bij anderen. Je komt al snel met beide handen erg dicht langs het lichaam, welk patiënten/cliënten als onprettig kunnen ervaren.

Thanks voor je informatie ik kwam net ook een tegen.
Defender Bodyfat Caliper

Wat vind je van deze?

ja die vaan 200-300 euro is van metaal je had zelfs een sofware die je bij kreeg. Als het goed gaat ga wel zo een aanschafen maar voor nu moet iets goedkooper om te beginen.

Thanks voor je informatie ik kwam net ook een tegen.
Defender Bodyfat Caliper

Wat vind je van deze?

ja die vaan 200-300 euro is van metaal je had zelfs een sofware die je bij kreeg. Als het goed gaat ga wel zo een aanschafen maar voor nu moet iets goedkooper om te beginen.

De defender bodyfat caliper is er ook eentje zonder pistol grip mechanisme, waardoor je opnieuw met beide handen erg dicht in aanraking komt met de patiënt of cliënt. Voor mij zou dat een reden zijn het niet te gebruiken binnen een professionele setting.

Terug
Naar boven