AndroidHealthClinic

Huisvader Herman geen tactvolle diplomaat

O, nou als Herman dit zegt dan ga ik zeker niet op de pvv stemmen. Ik neem de mening van onze nationale clown zeer serieus :rolleyes:

Van Veen is een component van de Nederlandse cultuur en belichaamd een aantal kernzaken die ons gemaakt hebben tot wat we waren en nog zijn. Kenmerken en karaktereigenschappen van een Nederland die de PVV het liefst zou willen afstompen en in een uniform jasje zou willen stoppen.

Zoals ook professor van Rossem gisteren min of meer zei: Al die figuren die eigenlijk niet doorhebben waar de PVV voor staat kun je weinig kwalijk nemen, we hebben altijd te maken met een grijze massa die niet in staat is om bepaalde zaken op waarde in te schatten maar zij die er wel bewust van zijn waar de PVV voor staat en haar daarin steunen zijn een gevaar voor onze samenleving en democratie.

Laatst bewerkt:
Van Veen is een component van de Nederlandse cultuur en belichaamd een aantal kernzaken die ons gemaakt hebben tot wat we waren en nog zijn. Kenmerken en karaktereigenschappen van een Nederland die de PVV het liefst zou willen afstompen en in een uniform jasje zou willen stoppen.

Zoals ook professor van Rossem gisteren min of meer zei: Al die figuren die eigenlijk niet doorhebben waar de PVV voor staat kun je weinig kwalijk nemen, we hebben altijd te maken met een grijze massa die niet in staat is om bepaalde zaken op waarde in te schatten maar zij die er wel bewust van zijn waar de PVV voor staat en haar daarin steunen zijn een gevaar voor onze samenleving en democratie.

PVDA is net zo'n gevaar. En partij die ons iedere nationale identiteit probeert te ontnemen en het destabiliseren vd samenleving zn gang laat gaan is nog gevaarlijker imo. Maar hier hoor ik "linkserd" Van Rossem niet over.
Voor de rest maakt die opa me wel vaak aan het lachen en dat is goed :D

Van Rossem moet je helemaal al niet serieus nemen, die man is wereldvreemd.

Goed gesproken, nu krijgt hij waarschijnlijk nog meer doodsbedreigingen van de pvv-aanhangers.

Wat een k*tartikel ,geen context, geen weergave van wat er gezegd is. Typisch Telegraaf, lekker stennis schoppen zonder inhoudelijke weergave.
Mooi voer voor de massa.

Van Rossum met zijn plompzakkige pvda uitstraling is ook een dikke pannekoek zeg. Al dat gemekker van al die gasten over hoe gevaarlijk en slecht Wilders is, als ze nou gewoon eens zelf met een goed verhaal komen en zich eens wat concentreren op hun eigen zaakjes, dan is er misschien eens een goed alternatief.

Laatst bewerkt:
Ik snap de vergelijking, zowel Mussert en Wilders hebben het charisma van een pakje boter.

Terug
Naar boven