Halo allemaal ,
ik ben al even niet meer op het forum geweest.
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen geen kuur gedaan maar dit jaar ga ik zeker kuren
Mijn stats momenteel zijn:
1m 85
83kg
vet 13%
Hier even wat ik zou willen bereiken.
Graag wil ik maar naar 86 kg max gaan en vetpercentage tot 10% brengen.
Heb een goed voedingsschema daar ligt het niet aan want ben in 3 jaar 5 kg bijgekomen met voeding maar zit nu al lang op mijn max.
Ik had gedacht van 250mg test per week te doen.
Of 250mg primobolan per week.
Ik wil zeker geen combinatie van 2AAS want ik hoef ook helmaal niet bredere ofzo te worden maar ik wil gewoon droge spiermassa erbij krijgen of de spiermassa die ik nu al heb droger te maken.
Kan iemand mij hier aub in helpen.
Nakuur bij de test zou ik 2 weken nolvadex 20mg per dag nemen.
WXat raden jullie mij aan
?
Alle voorstellen zijn welkom maar aub geen combis voorstellen want dat ga ik echt niet doen.
Groetjes
---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 17:57 ----------
Nog iets,ik wil zeker niet bijkomen in vocht en wil niet dikker worden aan mijn buik.
Voorstellen daarvoor,cardio gedurende kuur
ik ben al even niet meer op het forum geweest.
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen geen kuur gedaan maar dit jaar ga ik zeker kuren
Mijn stats momenteel zijn:
1m 85
83kg
vet 13%
Hier even wat ik zou willen bereiken.
Graag wil ik maar naar 86 kg max gaan en vetpercentage tot 10% brengen.
Heb een goed voedingsschema daar ligt het niet aan want ben in 3 jaar 5 kg bijgekomen met voeding maar zit nu al lang op mijn max.
Ik had gedacht van 250mg test per week te doen.
Of 250mg primobolan per week.
Ik wil zeker geen combinatie van 2AAS want ik hoef ook helmaal niet bredere ofzo te worden maar ik wil gewoon droge spiermassa erbij krijgen of de spiermassa die ik nu al heb droger te maken.
Kan iemand mij hier aub in helpen.
Nakuur bij de test zou ik 2 weken nolvadex 20mg per dag nemen.
WXat raden jullie mij aan
?Alle voorstellen zijn welkom maar aub geen combis voorstellen want dat ga ik echt niet doen.
Groetjes
---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 17:57 ----------
Nog iets,ik wil zeker niet bijkomen in vocht en wil niet dikker worden aan mijn buik.
Voorstellen daarvoor,cardio gedurende kuur