XXL Nutrition

Hulp aub voor eerste kuur

joseppe10

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Halo allemaal ,

ik ben al even niet meer op het forum geweest.
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen geen kuur gedaan maar dit jaar ga ik zeker kuren
Mijn stats momenteel zijn:
1m 85
83kg
vet 13%
Hier even wat ik zou willen bereiken.
Graag wil ik maar naar 86 kg max gaan en vetpercentage tot 10% brengen.
Heb een goed voedingsschema daar ligt het niet aan want ben in 3 jaar 5 kg bijgekomen met voeding maar zit nu al lang op mijn max.
Ik had gedacht van 250mg test per week te doen.
Of 250mg primobolan per week.
Ik wil zeker geen combinatie van 2AAS want ik hoef ook helmaal niet bredere ofzo te worden maar ik wil gewoon droge spiermassa erbij krijgen of de spiermassa die ik nu al heb droger te maken.
Kan iemand mij hier aub in helpen.
Nakuur bij de test zou ik 2 weken nolvadex 20mg per dag nemen.
WXat raden jullie mij aan????
Alle voorstellen zijn welkom maar aub geen combis voorstellen want dat ga ik echt niet doen.

Groetjes

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 17:57 ----------

Nog iets,ik wil zeker niet bijkomen in vocht en wil niet dikker worden aan mijn buik.
Voorstellen daarvoor,cardio gedurende kuur???

Halo allemaal ,

ik ben al even niet meer op het forum geweest.
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen geen kuur gedaan maar dit jaar ga ik zeker kuren
Mijn stats momenteel zijn:
1m 85
83kg
vet 13%
Hier even wat ik zou willen bereiken.
Graag wil ik maar naar 86 kg max gaan en vetpercentage tot 10% brengen.
Heb een goed voedingsschema daar ligt het niet aan want ben in 3 jaar 5 kg bijgekomen met voeding maar zit nu al lang op mijn max.
Ik had gedacht van 250mg test per week te doen.
Of 250mg primobolan per week.
Ik wil zeker geen combinatie van 2AAS want ik hoef ook helmaal niet bredere ofzo te worden maar ik wil gewoon droge spiermassa erbij krijgen of de spiermassa die ik nu al heb droger te maken.
Kan iemand mij hier aub in helpen.
Nakuur bij de test zou ik 2 weken nolvadex 20mg per dag nemen.
WXat raden jullie mij aan????
Alle voorstellen zijn welkom maar aub geen combis voorstellen want dat ga ik echt niet doen.

Groetjes

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 17:57 ----------

Nog iets,ik wil zeker niet bijkomen in vocht en wil niet dikker worden aan mijn buik.
Voorstellen daarvoor,cardio gedurende kuur???

Hier ben ik maar weer opgehouden met lezen.
Succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag gewoon raad meer niet,bedankt dat je me die hebt gegeven

Waarom dan wel heb dit al opgezocht en 250mg e/w zou niet overdreven zijn.
Waarom levensgevaarlijk???

Omdat je blijkbaar niet gehinderd wordt door enige vorm van kennis van de materie.
Daarom.
Nogmaals succes.

Ga eens eten jonge

leuke advies hier amai.
Trouwens als het kwestie is van gevaarlijk dat vind ik bs.
Mijn moeder is 52 jaar,nooit gedronken en nooit gerookt maar is wel heel ernstig ziek.
Ik wou dit gewoon eens proberen.
En eten daar wordt ik zot van, ik heb gedurende 1 jaar dagelijks 3500 cal gevreet en 160 a 180 gralm eiwitten en ben maar 1 kilo aangekomen.
Wil nu gewoon wat droger worden en eens voelen wat dit is eigenlijk.
Is dit dan zo erg zoals de commentaar die ik van jullie krijg.
Van eten wordt je dik en die tijd is al laaaaaang pasee.

leuke advies hier amai.
Trouwens als het kwestie is van gevaarlijk dat vind ik bs.
Mijn moeder is 52 jaar,nooit gedronken en nooit gerookt maar is wel heel ernstig ziek.
Ik wou dit gewoon eens proberen.
En eten daar wordt ik zot van, ik heb gedurende 1 jaar dagelijks 3500 cal gevreet en 160 a 180 gralm eiwitten en ben maar 1 kilo aangekomen.
Wil nu gewoon wat droger worden en eens voelen wat dit is eigenlijk.
Is dit dan zo erg zoals de commentaar die ik van jullie krijg.
Van eten wordt je dik en die tijd is al laaaaaang pasee.
Dan zit je niet ver genoeg boven onderhoud blijkbaar, je doet iets niet goed. Het is gewoon zonde om te gaan kuren

Dit was ooit een serieuze sectie.:(

Het einigste wat ik hier wil weten is wat doet 250mg tes per week met het lichaam ,ga ik veel vocht ophouden,ga ik veel van de bijwerkingen merken???
Of wat doet primo hiermee???

Van test e ga je zowiezo vocht vasthouden, tenzij je je voeding supergoed aanpast.

Post je schema maar es van die 3500kcal.

Post ff wat je eet...dan kunnen we je helpen man...

Niemand kan zeggen wat 250mg testEmet je doet,is voor iedereen

verschillend oa vocht vasth of niet, kilo's pakken enz...

3500 is niet veel hoor en klaarblijkelijk te weinig voor jou als je niet aankomt.
Probeer het eens op 4000 a 4500 per dag en neem een kuurtje als dat je motiveert, maar blijf dan na je kuur wel zoveel eten als is je massa ook in een paar weken weer foetsie.

Ik zou trouwens altijd minimaal 500mg test e per week nemen als eerste kuur. Hoor vaak teleurgestelde verhalen van mensen die lager zetten.

Wanneer gaan mensen in zien dat voeding > anabolen. Met voeding kan je veel beter resultaat behalen als anabolen, het kost alleen tijd en discipline.
Voordat je aan de anabolen gaat is het heel belangrijk dat je je natuurlijke grens hebt behaald. Geloof me deze is echt niet rond de 80 kilo als je rond de 1.80 bent. Waarschijnlijk kan jij nog makkelijk 15 kilo gainen, mits de 3 elementen (rust-voeding- training) in balans zijn. Verder haal je niet de 100% profijt van de anabolen als je deze 3 elementen in balans hebt. Zo zal je niet maximaal gainen en ook de behaalde spiermassa vrijwel niet behouden. Oftewel je eerste kuurtje zal niet het resultaat hebben wat jij voor ogen hebt. Resultaat is dat jij niet tevreden bent en weer naar de anabolen moet grijpen om te kunnen groeien.

Terug
Naar boven