XXL Nutrition

Hulp bij eerste kuur

jdwilde

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Welke kuur is het meest geschikt als ik men vetpercentage wil laten dalen tot 10 a 12 %.. zit nu op 19%.. Men doel is hard, droog staan met toch een mooie massa.

Zeker geen doel om bodybuilder te worden!

Ik zou niet gaan kuren als ik jou was gezien je leeftijd. Je kan met je voeding nog aardig wat gaan bereiken.

Voedingsschema's zijn er genoeg te vinden

Welke kuur is het meest geschikt als ik men vetpercentage wil laten dalen tot 10 a 12 %.. zit nu op 19%.. Men doel is hard, droog staan met toch een mooie massa.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou niet gaan kuren als ik jou was gezien je leeftijd. Je kan met je voeding nog aardig wat gaan bereiken.

Voedingsschema's zijn er genoeg te vinden

Men voeding zit sinds kort goed, zou dit doen om het vetpercentage relatief snel te kunnen laten dalen.

75 kg met 19% BF, neem eerst even je voeding onder de loep voordat je aan dit soort dingen begint. Denk je dat roids de oplossing zijn voor alles?
Drol.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 16:06 ----------

Men voeding zit sinds kort goed, zou dit doen om het vetpercentage relatief snel te kunnen laten dalen.
\

Goeie rede!

Post je voeding maar eens

75 kg met 19% BF, neem eerst even je voeding onder de loep voordat je aan dit soort dingen begint. Denk je dat roids de oplossing zijn voor alles?
Drol.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 16:06 ----------

\

Goeie rede!

Post je voeding maar eens

Hier het schema: hier ben ik afgelopen zomer flink met afgevallen.. spendeer ook tamelijk veel uren op de fiets.

Bijlagen

Hier het schema: hier ben ik afgelopen zomer flink met afgevallen.. spendeer ook tamelijk veel uren op de fiets.

schema is leeg?

Maar goed, als je wilt afvallen ga onder onderhoud zitten, of je dat nu doet dmv voeding of cardio is je eigen keus. Eiwitten omhoog gooien en de rest omlaag, zie stickie cutten.
Als je geen beest wilt worden dan moet je ook geen roids gebruiken, als je geen bodybuilder wilt worden, wat doe je dan op dutchbodybuilding.com?

schema is leeg?

Maar goed, als je wilt afvallen ga onder onderhoud zitten, of je dat nu doet dmv voeding of cardio is je eigen keus. Eiwitten omhoog gooien en de rest omlaag, zie stickie cutten.
Als je geen beest wilt worden dan moet je ook geen roids gebruiken, als je geen bodybuilder wilt worden, wat doe je dan op dutchbodybuilding.com?

Te zien wat je onder bodybuilder verstaat, ik wil hard, droog staan, met de nodige massa maar mijn doel is geen podium.
In mijn schema sta ik op 1 gr vet per kilo lichaamsgewicht en 2 gr eiwitten.

Gewoon ff snel afvallen door een cut kuurtje te pakken!
sorry hoor, maar dat vind ik echt zo f*cking zwak.
Met die instelling gaan roids je echt geen stap verder helpen!
srs

Wat wil je daarmee zeggen?

Te zien wat je onder bodybuilder verstaat, ik wil hard, droog staan, met de nodige massa maar mijn doel is geen podium.
In mijn schema sta ik op 1 gr vet per kilo lichaamsgewicht en 2 gr eiwitten.

Nee, wat versta jij onder een bodybuilder?
iemand van 60 kg kan ik ook een bodybuilder noemen:cool:
Of is iemand pas een bbér die 120+ kg weegt en 3% vet heeft?

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 16:55 ----------

Ach, weetje wat.
Grammetjes test en tren en je komt er wel succes ermee he.

Als je op jouw lengte en jouw gewicht nog steeds 20% BF hebt, dan doe je toch echt iets fout. Good luck my friend:p

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 16:56 ----------

dat het een meelopertje is.. als de anderen creatine snuiven gaat hij dat ook doen..

Terug
Naar boven