XXL Nutrition

Hulp bij eerste kuur.

Jozua

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Goedenavond.

Ik overweeg een (eerste) kuur van 500 test-e per week voor 10 weken lang en dan week 12-16 nolva of clomid.

Ik heb een paar vragen hier over en hopelijk kunnen jullie mij helpen.

- is deze kuur te veel voor een eerste kuur?

- wat is het beste kuurschema voor een eerste kuur? (2x per week of frequenter.

- wat kan ik het beste als pct gebruiken? nolva of clomid

Alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:
Je bent 20 jaar.
Ga maar eerst eens kijken hoever je kan komen als natty.
(waarom willen al die jonge pikkies opeens aan de gear hier?)

Goedenavond.

Ik overweeg een (eerste) kuur van 500 test-e per week voor 10 weken lang en dan week 12-16 nolva of clomid.

500 is excessief als eerste kuur

hoe frequenter je injecteert hoe beter

beste gewoon cruisen na een blast, ben je niet bereid om evt voor de rest van je leven afhankelijk te zijn van exogene testosteron kan je beter niet starten

10 weken is te kort voor een goeie cycle

dat je met 10 weken 500mg -> 4 weken nolva/clomid kom laat wel duidelijk zien dat je lang niet genoeg research gedaan hebt om een goeie cycle te runnen, doe daar mee wat je wil

Ik ben 37 en wil ook!!! Maar ik heb te veel schijt haha

Ik snap de zucht naar gear wel hoor! Dikke gains, dream physique. Alleen ben ik me te veel bewust van mogelijke bijwerkingen en lange termijn gevolgen.

Je bent 20 jaar.

Je bent 20 jaar.
Eerst kijken hoever je natty gaat komen gaat je erg in de weg zitten als je aspiratie's heb om op hoog niveau mee te draaien als bodybuilder, daarnaast als we de stats moeten geloven staat hij er al prima voor.

Eerst kijken hoever je natty gaat komen gaat je erg in de weg zitten als je aspiratie's heb om op hoog niveau mee te draaien als bodybuilder, daarnaast als we de stats moeten geloven staat hij er al prima voor.
Leuk en aardig allemaal.
6. Leeftijd
Het niet toegestaan om onder de 18 jaar hier te posten of raad te vragen voor het gebruik van doping. Dit forum raadt ook het gebruik van doping af als je jonger dan 21 jaar bent.

Overtreden van deze regel betekent het verwijderen van het bericht en één strafpunt voor de duur van één jaar. Bij herhaaldelijk overtreden van deze regel kan er gekozen worden voor verbanning van het subforum.

Leuk en aardig allemaal.
6. Leeftijd
Het niet toegestaan om onder de 18 jaar hier te posten of raad te vragen voor het gebruik van doping. Dit forum raadt ook het gebruik van doping af als je jonger dan 21 jaar bent.

Overtreden van deze regel betekent het verwijderen van het bericht en één strafpunt voor de duur van één jaar. Bij herhaaldelijk overtreden van deze regel kan er gekozen worden voor verbanning van het subforum.
Leuk en aardig allemaal maar hij is niet onder de 18, onder 21 wordt enkel afgeraden

Ik snap de zucht naar gear wel hoor! Dikke gains, dream physique. Alleen ben ik me te veel bewust van mogelijke bijwerkingen en lange termijn gevolgen.
99% gaat hun dream physique en die dikke gains niet halen met gear. Kijk gerust eens goed rond in de sportschool lol.

• Like
Waarderingen: M!ke

Het zit wel iets ingewikkelder in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat 90%+ gear gebruikers men dit niet eens aan kan zien.

Het komt iig niet vanzelf of met beetje trainen/dieeten.

Kuren = slecht maar in de hedendaagse industrie zijn er steeds minder bodybuilders die overlijden dan vroeger.

Waarom?
- Regelmatig controles van bloedonderzoek en bij afwijkende waardes kan je daar direct op inspelen.
- Preventieve medicatie die word ingezet.
- Hart echo’s/Filmpjes die je kan laten maken bij privé klinieken.
- Health Sups worden steeds beter.
- Bepaalde peptiden voor ondersteuning gezondheid ect.

Zo kan je nog wel even doorgaan, maar daarbij wil ik zeker zeggen dat het verre van gezond is en als je die weg op gaat. Kan je eigenlijk niet meer terug zeg maar.

Ik zou naturel ook nooit tevreden zijn, omdat ik een bepaald fysiek wil bereiken die naturel niet haalbaar is. Zelfs met kuren kost het lang de tijd trouwens lol

Kuren = slecht maar in de hedendaagse industrie zijn er steeds minder bodybuilders die overlijden dan vroeger.

Waarom?
- Regelmatig controles van bloedonderzoek en bij afwijkende waardes kan je daar direct op inspelen.
- Preventieve medicatie die word ingezet.
- Hart echo’s/Filmpjes die je kan laten maken bij privé klinieken.
- Health Sups worden steeds beter.
- Bepaalde peptiden voor ondersteuning gezondheid ect.

Zo kan je nog wel even doorgaan, maar daarbij wil ik zeker zeggen dat het verre van gezond is en als je die weg op gaat. Kan je eigenlijk niet meer terug zeg maar.

Ik zou naturel ook nooit tevreden zijn, omdat ik een bepaald fysiek wil bereiken die naturel niet haalbaar is. Zelfs met kuren kost het lang de tijd trouwens lol
Ben je nu wel tevreden dan? :D

Goedenavond.

Je zult toch wel starten, dus dan maar beter advies.

375mg ew voldoet als 1e kuur. (250mg e5d) week of 16
Koop 1ml spuiten met 21g 16mm optreknaald, en 25g 25mm injectienaald.
Koop alcoholdoekjes en ontsmet je injectspot en vial vooraf.

Nakuur is niet nodig, maar als je wilt start je 12 dagen na je laatste inject met 20mg Nolvadex om de dag.

* laat je bloed controleren vooraf en 6-8 weken na je kuur.

Of https://androidhealthclinic.com/bloedonderzoek-bestaande-klanten/mannen#samengestelde-pakketten bewust pakket

Reden: Link werkend
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je zult toch wel starten, dus dan maar beter advies.

375mg ew voldoet als 1e kuur. (250mg e5d)
Koop 1ml spuiten met 21g 16mm optreknaald, en 25g 25mm injectienaald.
Koop alcoholdoekjes en ontsmet je injectspot en vial vooraf.

Nakuur is niet nodig, maar als je wilt start je 12 dagen na je laatste inject met 20mg Nolvadex om de dag.

* laat je bloed controleren vooraf en 6-8 weken na je kuur.

Of https://androidhealthclinic.com/bloedonderzoek-bestaande-klanten/mannen#samengestelde-pakketten bewust pakket

Thanks voor je tips.

Je bent 20 jaar.
Om eerlijk te zijn ben ik heel benieuwd wat het gaat opleveren en daarom wil ik het misschien gaan proberen na 1.5 jaar overwegen…

Je bent 20 jaar.
500 is excessief als eerste kuur

hoe frequenter je injecteert hoe beter

beste gewoon cruisen na een blast, ben je niet bereid om evt voor de rest van je leven afhankelijk te zijn van exogene testosteron kan je beter niet starten

10 weken is te kort voor een goeie cycle

dat je met 10 weken 500mg -> 4 weken nolva/clomid kom laat wel duidelijk zien dat je lang niet genoeg research gedaan hebt om een goeie cycle te runnen, doe daar mee wat je wil
Klopt ik moet nog heel veel research doen en uberhaupt eerst bloedwaarden laten testen.

Ik zie alleen zoveel verschillende info over 1e kuren…

Klopt ik moet nog heel veel research doen en uberhaupt eerst bloedwaarden laten testen.

Ik zie alleen zoveel verschillende info over 1e kuren…
Ik heb op t begin 250mg/wk gedaan, 375mg/wk zoals bullshark zegt zou al direct oestrogene side effects mee kunnen brengen dus zou als je dat wil opvolgen rustig opbouwen naar die dosering

Zou vooral ook zorgen dat je alles bij de hand hebt mbt de mogelijke side effects kunnen behandelen -> bloeddruk, gyno/e2, cholesterol etc

Ik heb op t begin 250mg/wk gedaan, 375mg/wk zoals bullshark zegt zou al direct oestrogene side effects mee kunnen brengen dus zou als je dat wil opvolgen rustig opbouwen naar die dosering

Zou vooral ook zorgen dat je alles bij de hand hebt mbt de mogelijke side effects kunnen behandelen -> bloeddruk, gyno/e2, cholesterol etc
Yes dat sowieso!

Ik ga eerst gewoon mijn bloedwaardes afwachten!!

Evt gyno speelt vaker als je eigen E2 vooraf hoger is. Op lager vetpercentage zul je normaal geen last krijgen, of je moet gevoelig zijn. Nolva heeft ie dan al in huis.

Evt gyno speelt vaker als je eigen E2 vooraf hoger is. Op lager vetpercentage zul je normaal geen last krijgen, of je moet gevoelig zijn. Nolva heeft ie dan al in huis.
Ik zit nu op ongeveer 9 % (7 punts huidplooi meting) en ben 86 kg, 1.82.

Is dit een laag genoeg bf? Zit namelijk echt niet te wachten op gyno😂

Terug
Naar boven