Fitness Seller

Hulp bij injecteren

Swolebrah

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Yo, ik wil in november met een nieuwe kuur beginnen.

Ik ben van plan om de roids bij iemand anders te halen omdat ik mijn huidige dealer te duur vind.

Dat betekent dus dat ik het zelf moet zetten. Werd eerst voor mij gedaan.

Hebben jullie tips om mijn angst te overwinnen? Waar vinden jullie het fijner als jullie het zelf zetten?

Yo, ik wil in november met een nieuwe kuur beginnen.

Ik ben van plan om de roids bij iemand anders te halen omdat ik mijn huidige dealer te duur vind.

Dat betekent dus dat ik het zelf moet zetten. Werd eerst voor mij gedaan.

Hebben jullie tips om mijn angst te overwinnen? Waar vinden jullie het fijner als jullie het zelf zetten?

gewoon iets meer betalen problem opgelost....:D

in je been zetten is misschien het handigst om mee te beginnen, je kan verder 30-60minuten voor het injecteren een ibuprofen nemen zodat je de injectie wat minder voelt.

Lijkt me toch lastig als OP dalijk kiest voor iets waarbij je eod of ed moet zetten.
Beter gewoon zelf aanleren.

En qua angst.. tja, als je het wilt moet je even door de zure appel heen bijten.
Later alleen maar profijt van lijkt me.

In de quads is piece of cake joh.
Vind het veruit de fijnste plek.
Overzichtelijk, makkelijk aspireren en heb daar nog nooit bloed getrokken.

• Topic Starter Topic Starter
In de quads is piece of cake joh.
Vind het veruit de fijnste plek.
Overzichtelijk, makkelijk aspireren en heb daar nog nooit bloed getrokken.

hoorde dat mensen daar regelmatig zitten te kloten met zenuwen, aderen, is dit echt zo of word dit geroepen omdat ze 1 keer een ader of zenuw geraakt hebben en opeens de pik op die spot hebben, om te injecten. :P

heb zelf nergens ervaring mee maar mij lijkt het ook niet echt comfortabel om te aspireren at glutes. quad lijkt me veel fijner, vooral als je zelf zet. kan je gewoon rustig gaan zitten enzo.

Het is heel makkelijk om het bij jezelf te doen. Ik was erg bang voor naalde en spuiten. Had eerst ook een dealer die deed zetten allen 2x zo duur en crap merk. Toen ergens anders gehaald en moest het dus zelf doen. Aller eerste keer dat ik het bij me zelf deed zetten was gelijk in de kont. (0,7x40) gaat erg chill. Op spotinjrct goed gekeken waar te injecten. Ontsmetten net 70% alcohol van de DA of Kruidvat en prikken maar. Ik doe het tevens op me kamer prepareren en zan in de badkamer voor de spiegel me handen nogmaals wassen, ass ontsmetten en de naald erin. Al bij al in 5min klaar.

Als het er inzit doe ik de spot nog eens "masseren". Vandaag vergeten te doen en merkte wel iets meer van de inject maar om te zeggen van je hebt er last van.. Nee, merkt er amper wat van. Vind het wel een fijn gevoel zelfs dat injecteren.

jep!! rechts geen probleem, niks geen last, prik al jaren.
links aantal keren in de buurt van een zenuw gezeten en ja, mega de pik erop. zweet me de klere als ik daar zet. durf m er oo kniet in te rossen, wat ik in me reet wel doe. rechterbeen alleen snel door huid en dan rustig verder. maar links angst en beven. door die paar keer dat ineens mn hele been ging schokken.
heb zelf gehad: rechts, schokken. dan maar links: schokken. rechts andere plek, ook schokken. gefrustreerd spuit weggeflikkerd, kuur gestopt. (moest nog 2 weken ghehe)

jep!! rechts geen probleem, niks geen last, prik al jaren.
links aantal keren in de buurt van een zenuw gezeten en ja, mega de pik erop. zweet me de klere als ik daar zet. durf m er oo kniet in te rossen, wat ik in me reet wel doe. rechterbeen alleen snel door huid en dan rustig verder. maar links angst en beven. door die paar keer dat ineens mn hele been ging schokken.
heb zelf gehad: rechts, schokken. dan maar links: schokken. rechts andere plek, ook schokken. gefrustreerd spuit weggeflikkerd, kuur gestopt. (moest nog 2 weken ghehe)

:roflol::roflol: en :treuren::treuren: tegelijk haha

beste is in de bil injecteren

nee gewoon niet zeike en die spuit in je kont duwen. Wat is er zo eng aan of nou iemand anders het doet of jij... is dezelfde naald hoor. Maargoed. Oogjes dichtknijpen en proberen niet te huilen.

SWOLE BRAH.

Nou probleem in m'n kont is dat ik alleen de eerste twee ofzo goed doe en daarna als een gay loop te roeren en die naald me van binnen sloopt. Dus naald eruit en meteen bloed en olie mee. Dus 5 flaphoed closet bij de hand. Maar sowieso voel je m in je bil minder ja. T roeren doet geen zeer :)

Maar is dat niet lastig om bij jezelf te doen?
Nee, is misschien even wennen maar gaat hartstikke makkelijk. Ik doe niet anders.
De eerste keer was ik ook wat zenuwachtig. Niet zozeer vanwege de prik, maar de angst dat ik iets verkeerd zou doen. Toen ik de naald er pijnloos in zag glijden moest ik even lachen in mezelf en dacht ik: is dat nou alles? Het stelt echt geen ruk voor. Pas na de 30e spuit in een bepaalde spot krijg je wat last van littekenweefsel en kan het soms een beetje branden als je hem naar binnen duwt :p. Maar tegen die tijd ben je allang veranderd in een bikkel :p

Easy jo. Rechts gaat vaak het makkelijkst. Erin prikken langsaam erin glijden. Voelt er niks van

Glutes vind ik echt lastig om zelf te injecteren in vergelijking met mijn quads. Bij quad injectie zit je gewoon er recht voor kan overal goed bij in een relaxte positie. :)

Terug
Naar boven