Fitness Seller

Hulp bij pech

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Hallo luitjes

Vanochtend reed ik weg met mijn auto, en toen ik de hoek om ging viel die uit, gelukkig heb ik em nog snel ergens kunnen zetten waar die niet op de weg staat...

Nu krijg ik em niet meer gestart, en normaal als ik me contact aan doe, dan gaat je verwarming etc. wel al gewoon aan, dit gebeurd nu dus ook niet meer...

Iemand die een snel ideetje heeft van wat er aan de hand kan zijn?

(K)!

mm, als je de sleutel omdraait, maakt hij dan wel een 'tikkend' geluid / soort van start geluid?

Lege accu kan het niet zijn want je hebt hem al eerder kunnen starten.

• Topic Starter Topic Starter
mm, als je de sleutel omdraait, maakt hij dan wel een 'tikkend' geluid / soort van start geluid?

Lege accu kan het niet zijn want je hebt hem al eerder kunnen starten.

Yup, dat doet ie inderdaad.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Kan kloppen, normaal geeft mijn radio sowieso al stroom als ik em erin klik, ook al staat mijn contact niet aan.

anwb anwb :D

Super irritant, maar las net iets met dat het de ontstekingsblabla kan zijn ofzo, merk het wel.

Mm, ja anwb zal het wel fixen haha.
Maar, als hij een tikkend geluidje maak, is het niet je onsteking denk ik hoor...

Ben benieuwd of je eruit komt, we horen het wel hier :D

succes

Mm, ja anwb zal het wel fixen haha.
Maar, als hij een tikkend geluidje maak, is het niet je onsteking denk ik hoor...

Ben benieuwd of je eruit komt, we horen het wel hier :D

succes

Haha, ik ben vandaag effe snel lid geworden, maar als je ze dan meteen nodig hebt kost het je 150 euro, en waarschijnlijk is het een probleempje van niks, dus ik wacht effe af.

Jullie horen nog :D

Haha, ik ben vandaag effe snel lid geworden, maar als je ze dan meteen nodig hebt kost het je 150 euro, en waarschijnlijk is het een probleempje van niks, dus ik wacht effe af.

Jullie horen nog :D

:roflol:

Ja wel prijzig man, 150 euro.. let maar op inderdaad, misschien zit de kabel van je accu wel gewoon los ofzo... heb je dan 150 euro voor moeten betalen :p

Succes anyway, goodluck.

Als je verwarming het niet meer doet dan is je accu waarschijnlijk dood.

Had ik ook een maandje terug, ik reed met de auto naar school en er was niks aan de hand. Kom ik 2 uurtjes later terug bij m'n auto en niks deed het meer, radio niet, verwarming niet en de lampen brandden heel zwak.

ANWB gebeld en het was binnen een uurtje opgelost, een nieuwe accu en €100 lichter en ik kon weer op pad. :)

Als je verwarming het niet meer doet dan is je accu waarschijnlijk dood.

Had ik ook een maandje terug, ik reed met de auto naar school en er was niks aan de hand. Kom ik 2 uurtjes later terug bij m'n auto en niks deed het meer, radio niet, verwarming niet en de lampen brandden heel zwak.

ANWB gebeld en het was binnen een uurtje opgelost, een nieuwe accu en €100 lichter en ik kon weer op pad. :)

Wel vreemd, want ik heb de auto gewoon gestart en ben gewoon weggereden, tijdens het rijden viel hij uit.

Kijk eens of je + en je - kabel er nog goed opzit bro, daar kan het ook wel eens aan liggen.

Naja die zitten er goed op.

Vandaag met aanduwen geprobeerd in zn 2 te starten, maar het lukte niet.

Dus ik hoop dat het me accu is en verder niets.

De auto krijgt indd geen stroom meer, behalve dat me contactlampjes dan wel branden, doet helemaal niets het meer verder.

accu leeg. en waarschijnlijk je koolborstels van je dynamo versleten of je dynamo kapot. daardoor kon je nog rijden totdat de accu leeg was aangezien deze nu niet bijgeladen wordt.

accu leeg. en waarschijnlijk je koolborstels van je dynamo versleten of je dynamo kapot. daardoor kon je nog rijden totdat de accu leeg was aangezien deze nu niet bijgeladen wordt.

Hmm, je spreekt van verstand :p

Kost het veel om zo'n dynamo te laten vervangen?

die tik betekend idd een dode accu. Dat je em nog kon starten komt omdat hij vaak nog wel een kleine stoot energie kan leveren. Dynamo zou ik me niet zo druk om maken, vaak is t alleen de accu die dood is.

ja de accu vervangen idd, maar ja normaal gesproken laad de dynamo de accu weer op als de motor loopt en dat deed die niet daarom stopte de auto ermee.

ik zou eerst koolborstels uit de dynamo halen om te kijken als die versleten zijn. is dat zo dan reken op max 25 euro voor nieuwe koolborstels en dan moet je nog een accu.

Nou een kleine update, me contact lampjes blijven branden, ook al haal ik de sleutel eruit, dus misschien iets met de zekeringen?

Verder doet niets het, het schijnt misschien niet de accu te zijn.

Nou een kleine update, me contact lampjes blijven branden, ook al haal ik de sleutel eruit, dus misschien iets met de zekeringen?

Verder doet niets het, het schijnt misschien niet de accu te zijn.

Mm.. het word met de dag gekker :D .. naja, ik heb alle mogelijkheden opgenoemd die ik zelf kon bedenken, nu moet ik het toch echt overlaten aan iemand met verstand.

Terug
Naar boven