Fitness Seller

Hulp bij te laag oestrogeen op blast test, primo, mast

Danny_T

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
92kg
Hallo,
Ik zit momenteel op cycle test 250/pw, primo 600/pw en mast 400/pw. Ik zit in week 6 en heb een bloedtest laten doen daar kwam uit dat ik te laag in oestrogeen zit.
Nu is mijn vraag wat is verstandig om te doen? De test verhogen, primo en mast zo laten staan of test verhogen, primo en mast verlagen? Ik wil deze blast voor een droge look gaan, dus weinig water retentie dat is de reden waarom ik test laag heb staan, omdat ik uit eigen ervaring heb gemerkt dat ik bij hogere dosering test veel water retentie krijg.
Ik hoor graag jullie verschillende meningen.

Volgens Todd Lee kan je gemakkelijk Trt niveau, in dit geval 250mg testosteron + 2gr Masteron zonder nevenwerkingen gaan. Verder geen ervaring mee.

Volgens Todd Lee kan je gemakkelijk Trt niveau, in dit geval 250mg testosteron + 2gr Masteron zonder nevenwerkingen gaan. Verder geen ervaring mee.
Hou toch eens op met die r*tard van Todd Lee!

Hallo,
Ik zit momenteel op cycle test 250/pw, primo 600/pw en mast 400/pw. Ik zit in week 6 en heb een bloedtest laten doen daar kwam uit dat ik te laag in oestrogeen zit.
Nu is mijn vraag wat is verstandig om te doen? De test verhogen, primo en mast zo laten staan of test verhogen, primo en mast verlagen? Ik wil deze blast voor een droge look gaan, dus weinig water retentie dat is de reden waarom ik test laag heb staan, omdat ik uit eigen ervaring heb gemerkt dat ik bij hogere dosering test veel water retentie krijg.
Ik hoor graag jullie verschillende meningen.
Heb je klachten, en wat is laag ?
Bij klachten kun je een oestrogeen hormoon nemen of Dbol. Primo of mast verlagen gaat even duren ivm lange esters van E.

• Topic Starter Topic Starter
Hou toch eens op met die r*tard van Todd Lee!

Heb je klachten, en wat is laag ?
Bij klachten kun je een oestrogeen hormoon nemen of Dbol. Primo of mast verlagen gaat even duren ivm lange esters van E.
Mijn oestrogeen is nu 20.9 poml/l. Verder ervaar ik als klacht vermoeidheid

Dit is niet wat TS wil horen. Onderbouw eens wat niet klopt van Todd zijn statement. Primo verlaagt oestrogeen en Masteron doet dit volgens hem niet. Perfect waar TS naartoe wil.
In praat liever uit eigen ervaring, dat zowel mast, primo en EQ je vrouwelijke hormonen kunnen verlagen. (wat ook persoonsafhankelijk is)

Je zou de test eens kunnen verhogen en kijken hoe het dan gaat. Van de blend die je nu hebt trek je de oestro flink omlaag in ieder geval. Is per persoon verschillend om de sweetspot op te zoeken

Je zou de test eens kunnen verhogen en kijken hoe het dan gaat. Van de blend die je nu hebt trek je de oestro flink omlaag in ieder geval. Is per persoon verschillend om de sweetspot op te zoeken
Top dan doe ik dat, bedankt! Ja ik weet dat van mast en primo, oestrogeen verlaagd wordt. Alleen wilde even zekerheid hebben wat nou de slimste stap was om nu te nemen. Hoeveel raad je aan?

Die tabs zijn wel aan te komen maar is het niet beter als hij de juiste balance opzoekt? Wat vind jij
100mg DHEA tabs kan ook nog, is wat makkelijker te verkrijgen.
Hij kan het beste rond de 80pmol/L komen. Dan zit je nog redelijk laag, maar zul je minder tot geen klachten moeten hebben. Balans zoeken doe je daarna. Zou dan 300 primo er af halen.

Reden: Dosis
Laatst bewerkt:
DHEA tabs kan ook nog, is wat makkelijker te verkrijgen.
Hij kan het beste rond de 80pmol/L komen. Dan zit je nog redelijk laag, maar zul je minder tot geen klachten moeten hebben. Balans zoeken doe je daarna. Zou dan 300 primo er af halen.
Maat van me had hetzelfde verhaal maar dan bij:
450 Test E, 400 Primo, 200 Mast E, 80mcg Clen, 25mcg T3, 40mcg Telmisartan, 500mg Metformine

Nadat hij de test met 250mg verhoogd had waren de problemen voorbij.

Maat van me had hetzelfde verhaal maar dan bij:
450 Test E, 400 Primo, 200 Mast E, 80mcg Clen, 25mcg T3, 40mcg Telmisartan, 500mg Metformine

Nadat hij de test met 250mg verhoogd had waren de problemen voorbij.
Voordat het iets stijgt duurt het met E min. 3.5 dag. En dan de vraag of je zoveel E wilt toevoegen in lean blast. Maar die optie is er ook ja.

Bedankt mannen voor de info, dus als ik het goed begrijp zijn er een aantal opties?:
-dBol of estradiol toevoegen,
-100mg DHEA
-test verhogen

Opletten met DHEA (eigen ervaring). Dat is vooral een neurosteroid, is sterk individueel en gedraagt zich in een omgekeerde U vorm. Als je geen tekort hebt vermijd je dit best. 50 tot 100mg is overkill. Reken op een stinkende zweetgeur, insomnia, acne en libido problemen. Bij een tekort begint men best met 5 tot 10mg en titreert dit langzaam omhoog. Ik begrijp ook niet waarom dit besproken wordt in dit topic.

Opletten met DHEA (eigen ervaring). Dat is vooral een neurosteroid, is sterk individueel en gedraagt zich in een omgekeerde U vorm. Als je geen tekort hebt vermijd je dit best. 50 tot 100mg is overkill. Reken op een stinkende zweetgeur, insomnia, acne en libido problemen. Bij een tekort begint men best met 5 tot 10mg en titreert dit langzaam omhoog. Ik begrijp ook niet waarom dit besproken wordt in dit topic.
Het gaat er om om zijn oestrogeen snel te verhogen, geen langdurig gebruik.

Zal gelijk protocol schrijven. 5 dagen 100mg, 9 dagen 50mg. 14e dag bloedtest.

Reden: Protocol
Laatst bewerkt:
Voordat het iets stijgt duurt het met E min. 3.5 dag. En dan de vraag of je zoveel E wilt toevoegen in lean blast. Maar die optie is er ook ja.
Ja duurde meer dan er week bij hem dus klopt wel wat je zegt. Estrofem 2mg is het snelste hem te bumpen maar geen ervaring mee🤔

Terug
Naar boven