AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd bij branden films

pat21

Lamme tak
Elite Member
Waardering
425
Hallo,

Ik ben een beetje aan het rommelen met FTD en nieuwsgroepen. Dat gaat aardig en ik heb inmiddels bijvoorbeeld de film 'burn after reading" gedownload. Hartstikke leuk natuurlijk, want het schijnt zelfs Nederlands ondertiteld te zijn. Nu wilde ik hem branden met NERO en dan image. Ik heb de map VIDEO_TS geselecteerd en hop.... gebrand. Kikadewado(kind kan de was doen) dacht ik.

Echter nu speelt hij hem niet op mijn dvd-speler af. Ook niet op mijn Xbox. Raar, want ik heb in het verleden weleens eerder een film gedownload(via torrents) en dat ging wel goed.

Wat doe ik fout? Ik kom er zelf niet achter... :dunno:

Reacties zullen beloont worden!

Branden als DVD (Video), branden als image werkt niet. Hele Video_TS met alle bestanden slepen naar de Video_TS map die je aan de linkerkant ziet in Nero.

Of branden als data als je een ander programma dan Nero gebruikt (of gaat gebruiken).

Als ik heel eerlijk ben vind ik zelf nero niet zo fijn werken, zelf gebruik ik "InstantCD+DVD".

Nog nooit wat verkeerd gegaan.

gewoon in nero de optie video dvd selecteren dan krijg je aan de linkerkant als goed is 2 mapjes met videoTS en audioTS. Met audio ts hoef je niets te doen, open links het mapje videoTS. Ga dan naar de rechterkant, zoek de bestanden die erin moeten komen te staan (.vob bestanden etc). Druk aan de rechterkant op CTRL+A, dan rechtermuisknop en dan copy to compilation, branden en klaar is kees.

nero.JPG

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allen, maar het werkt niet. Het programma zegt dat ie aan het branden is maar als ik daarna de cd check of hem in mijn dvd-speler stop dan zegt ie dat er niets op staat. Probeer het nu op een andere computer. Wellicht is mijn brander stuk zonder dat ie het zelf weet?

Het kan zijn dat hij de schijf niet afsluit. Kijk even bij Nero en zorg ervoor dat je zeker weet dat het vierkantje voor "Finalize disc (no further writing possible!)" aangevinkt staat. Dit moet altijd aan staan als je dvd's brand.

Probeer anders clonedvd2, mapje videots aanklikken, ok, brand, klaar :D

makkelijker kan niet voor zover ik weet :)

clonedvd2.jpg

Heb je alleen een .iso bestand? Zoja... download deamontools (free) en mount image... spreekt allemaal voorzich als je het prog. opent. Dus mount image van het .iso bestand van de film.. en er zullen vervolgens allemaal Video_TS files komen die je vervolgens gewoon kunt branden;)

• Topic Starter Topic Starter
Gelukt! Hartelijk dank allemaal voor de tips :bow:

Terug
Naar boven