- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo allemaal,
Ik heb mij speciaal geregistreerd op dbb om mijn situatie aan jullie voor te leggen. Ik hoop op wat nuttige tips:
Ik doe nu zo'n 7 maanden aan krachttraining, 5 keer in de week. (de eerste 3 maanden zo'n 3 tot 4 keer). Ik begon met een fullbody schema en ga vanaf volgende week aan een splitschema beginnen (word gemaakt door trainer)
Ik ben 174cm lang en ik woog ongeveer 67 kg, maar nu 62 kg. (veel vet verloren, rond mijn buik)
Maar goed, IK WIL GROEIEN! Ik ben onderhand redelijk "droog" maar nog lang niet breder aan het worden.
Ik heb genoteerd wat ik gister heb gegeten (elke dag ongeveer hetzelfde)
Ontbijt om 08:00
2 schaaltjes magere yoghurt met limonadesiroop en Brinta
1 kopje koffie met 2klontjes suiker
Energie (kcal) 449
Eiwitten (g) 15
Koolhydraten (g) 95
Vet (g) 1
Lunch om 12:00
2 nectarines
1 appel
2 volkerenboterhammen met halvarine en pindakaas
1 schaaltje magere yoghurt
1 glas water
Energie (kcal) 594
Eiwitten (g)26
Koolhydraten (g)70
Vet (g) 23
Avondeten om 19:00
Gebakken aardappelen
Bloemkool
Ribkarbonade
1 glas water
Energie (kcal) 344
Eiwitten (g) 26
Koolhydraten (g) 26
Vet (g) 156
Tussendoor om 10:00 en 15:00 verdeeld
1 volkerenboterham met gerookte makreel en ketchup
1 stukje jong/belegen kaas
5 glazen water
1 glas halfvolle melk
Energie (kcal) 877
Eiwitten (g) 41
Koolhydraten(g) 64
Vet (g) 52
TOTAAL
Energie (kcal) 2264
Eiwitten (g) 108
Koolhydraten (g) 255
Vet (g) 91
Ik weet dat ik TE weinig calorieën naar binnen krijg. Iemand tips, of word het junkfood eten? Ik train van 21:00 t/m 22:30 en start de training vaak met 10 min. cardio. Ik doe vaak 4 sets van 10 reps en verhoog elke keer het gewicht. Na het sporten eet ik vaak niet, soms een bakje magere yoghurt met Brinta of een eiwitshake.
Dit lijkt me voldoende info, als ik wat vergeten ben hoor ik het natuurlijk graag. Nog even het probleem: wat kan ik allemaal het beste veranderen om wat sneller te vorderen?
Alvast bedankt!
MATCHstick
Ik heb mij speciaal geregistreerd op dbb om mijn situatie aan jullie voor te leggen. Ik hoop op wat nuttige tips:
Ik doe nu zo'n 7 maanden aan krachttraining, 5 keer in de week. (de eerste 3 maanden zo'n 3 tot 4 keer). Ik begon met een fullbody schema en ga vanaf volgende week aan een splitschema beginnen (word gemaakt door trainer)
Ik ben 174cm lang en ik woog ongeveer 67 kg, maar nu 62 kg. (veel vet verloren, rond mijn buik)
Maar goed, IK WIL GROEIEN! Ik ben onderhand redelijk "droog" maar nog lang niet breder aan het worden.
Ik heb genoteerd wat ik gister heb gegeten (elke dag ongeveer hetzelfde)
Ontbijt om 08:00
2 schaaltjes magere yoghurt met limonadesiroop en Brinta
1 kopje koffie met 2klontjes suiker
Energie (kcal) 449
Eiwitten (g) 15
Koolhydraten (g) 95
Vet (g) 1
Lunch om 12:00
2 nectarines
1 appel
1 schaaltje magere yoghurt
1 glas water
Energie (kcal) 594
Eiwitten (g)26
Koolhydraten (g)70
Vet (g) 23
Avondeten om 19:00
Gebakken aardappelen
Bloemkool
Ribkarbonade
1 glas water
Energie (kcal) 344
Eiwitten (g) 26
Koolhydraten (g) 26
Vet (g) 156
Tussendoor om 10:00 en 15:00 verdeeld
1 volkerenboterham met gerookte makreel en ketchup
1 stukje jong/belegen kaas
5 glazen water
1 glas halfvolle melk
Energie (kcal) 877
Eiwitten (g) 41
Koolhydraten(g) 64
Vet (g) 52
TOTAAL
Energie (kcal) 2264
Eiwitten (g) 108
Koolhydraten (g) 255
Vet (g) 91
Ik weet dat ik TE weinig calorieën naar binnen krijg. Iemand tips, of word het junkfood eten? Ik train van 21:00 t/m 22:30 en start de training vaak met 10 min. cardio. Ik doe vaak 4 sets van 10 reps en verhoog elke keer het gewicht. Na het sporten eet ik vaak niet, soms een bakje magere yoghurt met Brinta of een eiwitshake.
Dit lijkt me voldoende info, als ik wat vergeten ben hoor ik het natuurlijk graag. Nog even het probleem: wat kan ik allemaal het beste veranderen om wat sneller te vorderen?
Alvast bedankt!
MATCHstick

Laatst bewerkt: