MuscleMeat

Hulp gevraagd, srt files embedden.

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Ik ben opzoek naar een programma waarmee je relatief simpel srt files(een ondertitel bestand) kan toevoegen aan bijvoorbeeld een avi file.

Ik heb nu Avidemux daarmee kan ik wel de film makkelijk inladen en editen en dergelijken en ook ondertitels rippen, maar ik wil dus een ondertitel toevoegen en niet rippen.

Zoek dus simpel gezegd een programma waarmee je o.a avi files kan inladen en die dan een optie heeft "voeg srt file toe" of zoiets dergelijks.

De reden dat ik dit wil is omdat de PS3 geen srt files leest, als ik ze dus embedded kan maken dan kan ik o.a mijn gedownloade divx files afspelen met ondertitels. En ook op dvdspelers die niet met srt files kunnen omgaan.

De software mag zowel voor windows als voor linux zijn.

BVD !

Laatst bewerkt:
AviAddXsubs gebruik ik , makkelijk en snel .

in de zelfde map als de video en de zelfde naam maar dan .srt zou vlc hem moeten pakken.
zoniet : rechter muisknop -> video->ondertiteling spoor

iets in die richting

• Topic Starter Topic Starter
@dirty , dankjewel.

in de zelfde map als de video en de zelfde naam maar dan .srt zou vlc hem moeten pakken.
zoniet : rechter muisknop -> video->ondertiteling spoor

iets in die richting

He he, goed bedoeld maar dat is niet emmbedden ;)

Met ConvertXtoDVD kun je dvd indelingen branden waarbij hij de .SRT bestanden meeneemt.

Xilisoft Video Converter Ultimate
alle soorten bestanden converteren met optie om Subtitle files (ssa, sub, srt,...) toe te voegen
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt all.

Terug
Naar boven