AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd

martin80

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Ik ben ik 1 van die eikels die zonder navraag of grondig onderzoek iets heb aangenomen zonder te weten wat ik naar binnen werkte.
Ik heb een 6 weekse testosteron kuur gedaan en ben vandaag begonnen met afbouwen.
Ik merkte vandaag pas hoe klein mijn ballen zijn geworden en de laatste weken is mijn libido gezakt naar het vriespunt.

Ik wist dus niet goed wat ik kreeg en wat ik heb geslikt. Dat is stom en naief... ik weet het.
Anders had ik dit nooit gedaan, maar goed... dat is achteraf.
Mij is ook niet verteld dat ik geen testoseron meer aanmaak vanwege de kuur en dat de ballen zo klein worden.

Nu maak ik mij ineens enorm veel zorgen en voel mij de hele dag zwaar klote omdat ik graag wil dat het zaakje beneden weer naar behoren gaat presteren.

Ik gebruik nu vilaroid om af te bouwen en ben vandaag begonnen.
Ik heb de volgende vragen:
- Moet ik de vilaroid kuur afmaken (2x 5 pillen per dag gedurende 6 dagen)
- Wanneer mag ik verwachten dat mijn lichaam zelf weer testosteron aanmaakt zodat mijn ballen weer normale proporties krijgen
- Wanneer mag ik verwachten dat mijn libido terugkomt
- Wat kan ik nog meer doen om ervoor te zorgen dat mijn lichaam weer normaal wordt zoals het voorheen was?

Ik heb liever geen antwoorden over hoe dom, stom en naief ik ben...
Die antwoorden heb ik mijzelf vandaag genoeg gegeven...

Alvast bedankt voor jullie reacties.

1: wat is vilaroid juist?
2: ga nolvadex en HCG halen en dan zal het wel terug in orde komen
3: zie bovenstaande
4: begin maar met 2 en 3

In het geval van Test-e dacht ik dat het 2 weken na de laatste inject was.
En ga het maar halen bij die je testo heeft gegeven

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nogal in de rats en weet even niet wat ik moet doen...

Is Viraloid een nakuur/afbouwmiddel?
Moet ik het afmaken?

En wat als ik nu geen ander middel gebruik, zullen mijn ballen wel weer herstellen?
En zal mijn lichaam zelf weer testosteron aanmaken?

Wat kan ik nog meer doen?
Ik waardeer op dit moment alle hulp want ben even behoorlijk van het padje.

Het lijkt me verstandig precies te achterhalen waarop en in welke hoeveelheden je gekuurd hebt zodat een nakuur afgestemd kan worden op de kwaal ipv het luchtledige.

Ik zit nogal in de rats en weet even niet wat ik moet doen...

Is Viraloid een nakuur/afbouwmiddel?
Moet ik het afmaken?

En wat als ik nu geen ander middel gebruik, zullen mijn ballen wel weer herstellen?
En zal mijn lichaam zelf weer testosteron aanmaken?

Wat kan ik nog meer doen?
Ik waardeer op dit moment alle hulp want ben even behoorlijk van het padje.

Dat zal wel effe duur, als het al zou gebeuren.

Heb gezocht, en Viraloid is een gewoon een zwakke testbooster. Veel posts van gevonden van 2006, grote marketinghype, vage resultaten. Had je trouwens zelf ook wel kunnen vinden.

Ik heb een 6 weekse testosteron kuur gedaan en ben vandaag begonnen met afbouwen.
Ik merkte vandaag pas hoe klein mijn ballen zijn geworden en de laatste weken is mijn libido gezakt naar het vriespunt.

Ik wist dus niet goed wat ik kreeg en wat ik heb geslikt.

Heeft iig niet geinject dus een of andere oral? Als het verhaal echt is en niet een troll is

Ik heb alleen pilletjes gekregen, geen spuiten gezet nee.

Wat bedoel je met troll?

Wat staat op het potje/zakje van je pillen?

Wat staat op het potje/zakje van je pillen?

Als ik dat wist had ik het verteld...
Ik pijnig mijn hersenen al de hele dag... het etiket heb ik van het potje gehaald.
Ik zie het label zo voor me, kan het alleen niet goed genoeg voor de geest halen.

Er stond op dat het een testo booster was.
De tekst was Engels

Was een beetje een groen/bruine achtergrond van het logo, beetje duister zoals het logo eruit zag.

Mijn ballen dus enorm gekrompen
Mijn libido is verdwenen
En degene die het gaf krijg ik niet meer te pakken, dus kan het niet navragen.

Schijt nu 10 kleuren stront omdat ik nu niet weet wat ik moet doen...

Zou ik blijvende schade hebben als ik nu niks doe?

Als ik dat wist had ik het verteld...
Ik pijnig mijn hersenen al de hele dag... het etiket heb ik van het potje gehaald.
Ik zie het label zo voor me, kan het alleen niet goed genoeg voor de geest halen.

Er stond op dat het een testo booster was.
De tekst was Engels

Was een beetje een groen/bruine achtergrond van het logo, beetje duister zoals het logo eruit zag.

Mijn ballen dus enorm gekrompen
Mijn libido is verdwenen
En degene die het gaf krijg ik niet meer te pakken, dus kan het niet navragen.

Schijt nu 10 kleuren stront omdat ik nu niet weet wat ik moet doen...

Zou ik blijvende schade hebben als ik nu niks doe?
blijvende niet denk ik...
neem gewoon nolvadex voor 2/3 weken op 20mg Elke dag.
en laat het rustig herstellen jo.. komt wel goed.

koop ff een testosteron boostertje .. horny goat weed... werkt wel ; )

blijvende niet denk ik...
neem gewoon nolvadex voor 2/3 weken op 20mg Elke dag.
en laat het rustig herstellen jo.. komt wel goed.

koop ff een testosteron boostertje .. horny goat weed... werkt wel ; )

Waanzin advies met de huidige stand van informatie.
Zijn geen smarties die nolvadex tabletten.

Wrm trek je het ticket eraf?

Kan het me haast niet voorstellen maar zoals je het verteld denk ik aan een prohormoon maar mijn kennis is niet zo goed daarin en weet niet of je dingen daarvan kunnen verkleinen maar goed.
kijk eens hier of je het product herkent.
http://phfsupplements.com/

.

Laatst bewerkt:
Ik heb het opgezocht en gevonden.
Wat ik heb gebruikt is de Underground Insane Test en volgens mij een prohormoon.
Op het potje staat 17a dimethyl etiocholan.

Wat moet ik nu doen?
Nakuren met Nolva en HCG?

En hoe lang duurt het dan voordat mijn ballen zich weer vullen met eigen testosteron?
Eergisteren was mijn laatste pil.
Maandag kan ik starten met nolva en HCG, is dit een goede keuze?
Of moet ik vandaag al beginnen?
Hoor het graag

Hcg niet nemen na je kuur, maar tijdens. Aangezien je niet meer bezig bent, kan je denk ik beter niet nemen.
Nolva is een optie, maar is geen snoepgoed..
Ballen komen vanzelf weer op formaat, kost alleen tijd.
Libido keert ook wel weer terug, kost ook tijd.
Wacht ff op reacties van mensen die ervaring hebben met jou kuur voordat je weer zomaar ergens aan begint.

We hebben het dus over superdrol ( methasteron ) - verkocht als prohormoon maar gewoon een designer steroid.

wiki - http://en.wikipedia.org/wiki/Methasterone
topic - http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/superdrol-methasteron-30124/

"Superdrol (methasteron) is definitely not a prohormone: it is a very active form of a designer supplement. Superdrol gets its name from the fact that it is a super-saturated, or 2-reduced, form of Anadrol. Anadrol has a =C-OH at the 2nd position, and if this is totally saturated (reduced) with hydrogen, it gives -CH3. Another way to describe it is that it is a 2a-17a-dimethyl of drostanolone (Masteron). Masteron has a single methyl group at the 2nd position. Superdrol is a modification of this structure by adding another methyl group at the 17th position, like M1T or M-Dien. However you may wish to look at it, it is by this simple-looking transformation that Superdrol comes to occupy the sweet spot between the chemical natures of Anadrol and Masteron. Since it is already reduced at the 5th position, it cannot make estrogen. Progesterone is not an issue: perhaps 0.1% can aromatize, in theory. In fact, this compound should not have any major metabolites at all. Maybe a few hydroxylated adrenal metabolites, but only traces. It is basically excreted unchanged as the conjugated glucuronate. The extra electron density at the 2 makes Superdrol 2-3x as anabolic (mg for mg) than Anadrol. To borrow from the language of genetics, Superdrol is a fine example of hybrid vigor: it has only the best attributes of each, and none of the worst."

Omdat het niet aromatiseert is een SERM ( nolva / clomid ) zinloos. HCG zou kunnen om de test productie te stimuleren. Misschien dat de beste keuze in dit geval is om het gewoon op zijn beloop te laten.

Hopelijk heb je er wat aan .. En de volgende keer ( if any ) zou ik wat voorzichtiger zijn met je eigen lichaam !

Ik zou ook maar even een maandje niet voluit gaan drinken want het doet nogal een aanslag op je lever :P

We hebben het dus over superdrol ( methasteron ) - verkocht als prohormoon maar gewoon een designer steroid.

wiki - http://en.wikipedia.org/wiki/Methasterone
topic - http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/superdrol-methasteron-30124/

Omdat het niet aromatiseert is een SERM ( nolva / clomid ) zinloos
. HCG zou kunnen om de test productie te stimuleren. Misschien dat de beste keuze in dit geval is om het gewoon op zijn beloop te laten.

Hopelijk heb je er wat aan .. En de volgende keer ( if any ) zou ik wat voorzichtiger zijn met je eigen lichaam !

Wil je dit uitleggen? Als jij een andere manier weet om test productie op te hogen anders dan via de antagonistische werking van nolva op oestrogeen....? De werking van nolva zit in het binden van oestrogeenreceptoren op de hypotalomus waardoor deze denkt dat het niveau rond circulerende geslachtshormonen op zijn gat ligt en gaat daardoor weer FSH en LH produceren waar door je ballen weer tot leven komen om testosteron te maken.Nolvan is 100% indirecte feedbackloop via oestrogeen. Clomid is dit 50% en 50% directe werking op FSH LH stimulering. Toch blijf ik een nolva gebruiker maar dat is denk ik vooral conservatief van never change a winning team.

(Als je met zoveel stelligheid zaken gaat beweren, neem dan even de moeite om te kijken of het klopt. Het is nogal wat om nolva zinloos te noemen als het door vrijwel iedereen met succes gebruikt wordt.)

@TS Nolva kopen en dit 20-20-10-10 nemen. Dit heb ik gedaan na prohormonen als superdrol en dat werkte. HCG zou ik in je nakuur niet meer pakken. Evt kan je DAA meepakken in je PCT. DAA= D-Aspartic Acid

Terug
Naar boven