martin80
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo allemaal,
Ik ben ik 1 van die eikels die zonder navraag of grondig onderzoek iets heb aangenomen zonder te weten wat ik naar binnen werkte.
Ik heb een 6 weekse testosteron kuur gedaan en ben vandaag begonnen met afbouwen.
Ik merkte vandaag pas hoe klein mijn ballen zijn geworden en de laatste weken is mijn libido gezakt naar het vriespunt.
Ik wist dus niet goed wat ik kreeg en wat ik heb geslikt. Dat is stom en naief... ik weet het.
Anders had ik dit nooit gedaan, maar goed... dat is achteraf.
Mij is ook niet verteld dat ik geen testoseron meer aanmaak vanwege de kuur en dat de ballen zo klein worden.
Nu maak ik mij ineens enorm veel zorgen en voel mij de hele dag zwaar klote omdat ik graag wil dat het zaakje beneden weer naar behoren gaat presteren.
Ik gebruik nu vilaroid om af te bouwen en ben vandaag begonnen.
Ik heb de volgende vragen:
- Moet ik de vilaroid kuur afmaken (2x 5 pillen per dag gedurende 6 dagen)
- Wanneer mag ik verwachten dat mijn lichaam zelf weer testosteron aanmaakt zodat mijn ballen weer normale proporties krijgen
- Wanneer mag ik verwachten dat mijn libido terugkomt
- Wat kan ik nog meer doen om ervoor te zorgen dat mijn lichaam weer normaal wordt zoals het voorheen was?
Ik heb liever geen antwoorden over hoe dom, stom en naief ik ben...
Die antwoorden heb ik mijzelf vandaag genoeg gegeven...
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ik 1 van die eikels die zonder navraag of grondig onderzoek iets heb aangenomen zonder te weten wat ik naar binnen werkte.
Ik heb een 6 weekse testosteron kuur gedaan en ben vandaag begonnen met afbouwen.
Ik merkte vandaag pas hoe klein mijn ballen zijn geworden en de laatste weken is mijn libido gezakt naar het vriespunt.
Ik wist dus niet goed wat ik kreeg en wat ik heb geslikt. Dat is stom en naief... ik weet het.
Anders had ik dit nooit gedaan, maar goed... dat is achteraf.
Mij is ook niet verteld dat ik geen testoseron meer aanmaak vanwege de kuur en dat de ballen zo klein worden.
Nu maak ik mij ineens enorm veel zorgen en voel mij de hele dag zwaar klote omdat ik graag wil dat het zaakje beneden weer naar behoren gaat presteren.
Ik gebruik nu vilaroid om af te bouwen en ben vandaag begonnen.
Ik heb de volgende vragen:
- Moet ik de vilaroid kuur afmaken (2x 5 pillen per dag gedurende 6 dagen)
- Wanneer mag ik verwachten dat mijn lichaam zelf weer testosteron aanmaakt zodat mijn ballen weer normale proporties krijgen
- Wanneer mag ik verwachten dat mijn libido terugkomt
- Wat kan ik nog meer doen om ervoor te zorgen dat mijn lichaam weer normaal wordt zoals het voorheen was?
Ik heb liever geen antwoorden over hoe dom, stom en naief ik ben...
Die antwoorden heb ik mijzelf vandaag genoeg gegeven...
Alvast bedankt voor jullie reacties.