AndroidHealthClinic

hulp gevraagd

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zit nu halverwege mijn (eerste) kuur van 400mg deca en daarbij stanozolon. Zou er clen en clomid bij willen doen. Hoeveel en wanneer?
Ben er, no shit, een al een kleine 10kg van bij gekomen. 70-80 Maar mijn buikske begint een beetje te vervetten.... Wie helpt?

Hoe lang ben jij? met 70kg al een kuur? hmm

• Topic Starter Topic Starter
1.81m Weet het,tis vroeg om te kuren. Heb al menig uurtjes info verzameld en kweet het,maar ja...

Het probllem is,ik weeg al JAREN evenveel,eender wat ik eet. Dus ik zie mij niet echt zo makkelijk te groeien.

Ik vindt het een beetje dom. als je kuurt dan moet je toch weten wat je gaat gebruiken. Dat moet je al weten voordat je eraan begint. Je moest allang op de hoogte zijn van Clomid en je nakuur voordat je de eerste prik had gezet.

Maar goed, hoeveel weken ga je totaal kuren?

Plaat je kuur hier even dan kunnen we even kijken.

8weken 400mg deca/week
w1 10mg wistr
w2 15mg winstr
w3 20mg winstr
w4 30mg winstr
w5 30mg winstr
w6 20mg winstr
w7 10mg winstr

stephen zei:
8weken 400mg deca/week
w1 10mg wistr
w2 15mg winstr
w3 20mg winstr
w4 30mg winstr
w5 30mg winstr
w6 20mg winstr
w7 10mg winstr

Dit zou een voorbeeld van een nakuur kunnen zijn.

week 7 tot 9 HCG 4000/4000/2000/2000 IU /5 dagen
week 7 tot 12 Tamoxifen Citrate 20 mg/per dag (nolvadex)
week 9 tot 10 Clomiphene Citrate 100 mg/per dag (clomid)
week 11 tot 12 Clomiphene Citrate 50 mg/per dag (clomid)

Geen clen?

die clomid van w9 tot 10,is da tot of tem? Maw 1 of 2 weken? en van w11 tot 12, waarom er een week tussen laten?

Dat zijn 2 weken, en na week 10 komt week 11, dus m.a.w. dosis verlagen

stephen zei:
die clomid van w9 tot 10,is da tot of tem? Maw 1 of 2 weken? en van w11 tot 12, waarom er een week tussen laten?

Je gebruikt vanaf week 9 tot 12 Clomid,
week 9 en 10, 100 mg en
week 11 tot 12 gebruik je 50mg per dag.

Ik snap nog steeds niet dat jij ooit bent begonnen aan een kuur :p
Tip voor de volgende keer Lezen, lezen, lezen en gebruik de search functie

Lezen? Als ik hier geen 100 paginas voor mijn neus heb liggen,heb ik er geen. Je leest alleen zovéél. De kuur opzich is toch goe of niet? Voor mijn normen toch. Ik wil echte spieren,geen water en bloed.En als ik stop wil ik der ook nog van over houden.Niets zoals anadrol,testo,.... Het is niet mijn doel om prof te worden,gewoon wat meer... Voor mij moet het nog wat " naturel" blijven (voor zover ik dat zo kan noemen met een kuur...). Verstaat ge mijn zever een beetje?

stephen zei:
Lezen? Als ik hier geen 100 paginas voor mijn neus heb liggen,heb ik er geen. Je leest alleen zovéél. De kuur opzich is toch goe of niet? Voor mijn normen toch. Ik wil echte spieren,geen water en bloed.En als ik stop wil ik der ook nog van over houden.Niets zoals anadrol,testo,.... Het is niet mijn doel om prof te worden,gewoon wat meer... Voor mij moet het nog wat " naturel" blijven (voor zover ik dat zo kan noemen met een kuur...). Verstaat ge mijn zever een beetje?

Dat kan wel zijn dat je zoveel erover hebt gelezen maar toch blijf ik het stom vinden dat je tijdens je kuur met vragen komt over je nakuur. Dat had je al moeten weten voordat je eraan begon en naturel zal je nooit meer kunnen zijn want je hebt die stap genomen. Ik denk dat bijna niemand hier op het forum prof zou willen worden maar daar kan je je niet achter verschuilen als ik zeg dat je niet voldoende geïnformeerd hebt over het gebruik van anabolen steroïden’s

Verstaat ge mijn zever een beetje? :to:

Succes met je kuur :thumbs:

Laatst bewerkt:
Big Steve zei:
Dat kan wel zijn dat je zoveel erover hebt gelezen maar toch blijf ik het stom vinden dat je tijdens je kuur met vragen komt over je nakuur. Dat had je al moeten weten voordat je eraan begon en naturel zal je nooit meer kunnen zijn want je hebt die stap genomen. Ik denk dat bijna niemand hier op het forum prof zou willen worden maar daar kan je je niet achter verschuilen als ik zeg dat je niet voldoende geïnformeerd hebt over het gebruik van anabolen steroïden’s

Verstaat ge mijn zever een beetje?

LOL :D

Toch bedankt voor de nakuur.

Hmm ok ...
Los van of je nou weet of niet
waar je mee bezig bent zou het wel
leuk zijn als je wat voor en na foto`s gaat posten.

En ik ben benieuwd of je de gewonnen kilootjes (als je die al krijgt) weet te behouden ... en aangezien je toch al bent begonnen suc6 ...

ik vrees het ergste! wanneer hij aangeeft vóór de kuur al niet groeide, kunnen wij wel concluderen dat één en ander aan zijn voeding schort. Nu is mijn kuurkennis nagenoeg nihil, maar het lijkt me niet dat hij er veel van over houdt......

Terug
Naar boven