MuscleMeat

hulp gevraagt!

Devid3d

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
beste dbb-ers,

2 weken geleden ben ik gestopt met mn sustanon 500 mg only kuur. (was oorspronkelijk een dbol, deca, test-e kuur maar de test-e en deca deden hun werk niet goed. dus fake/ondergedoseerd.)

was daarom in me 8e week overgestapt op de sust + hcg 1500 iu elke 5 dagen

na 3 weken sust had ik toch maar besloten om te stoppen omdat ik er helemaal niks van aankwam, eerder alleen maar afviel, de acne NOG erger werdt en mn libido aardig een diepte punt had en de testikels aardig aan de kleine kant waren.

Momenteel gebruik ik nolvadex 30mg e/d en creatine (muscletech celltech hardcore)

ik weet dat je altijd wat inzakt na een kuur maar ik zak zodanig in dat ik ongeveer hetzelfde eruit zie als voor me kuur.. misschien nog wel minder

was trouwens tijdens die kuur 11 -+ kg aangekomen maar daar is nu weer 8 van weg. (ongeloofelijk veel vocht)

nu is mijn vraag; iemand enig idee hoe dit komt? (begrijp dat mijn test level laag is maar op deze manier inzakken slaat nergens op)

Raden jullie het aan om een test booster of iets dergelijks te nemen? (gebruik wel ZMA, ookal is t minimaal)

trainen gaat trouwens ook steeds minder lekker (snel moe, weinig kracht etc)

ook is me pomp helemaal weg en zijn mn spieren constant enorm zacht! (Terwijl ze altijd hard waren, ongeacht in een on of off periode)

PS: voeding is 500 kcal boven onderhoud en slaap gemiddeld 8 uur per dag!

Laatst bewerkt:
Niet lullig bedoeld maar wanneer je het merk bij creatine noemt heb ik het idee dat je van AAS te weinig verstand hebt het te gebruiken maar dat terzijde. In welke week van de nakuur zit je nu en wat heb je totaal gewonnen in die 11 weken?

• Topic Starter Topic Starter
Niet lullig bedoeld maar wanneer je het merk bij creatine noemt heb ik het idee dat je van AAS te weinig verstand hebt het te gebruiken maar dat terzijde. In welke week van de nakuur zit je nu en wat heb je totaal gewonnen in die 11 weken?

gebruik nu bijna een week nolvadex 30 mg

Na 4 weken was ik 11,12 kg aangekomen maar dat werdt steeds minder tijdens de kuur
heb daar nu nog 3 a 4 van over maximaal.

als je in 4 weken 12 kg aangekomen was was dat 11kg vocht lijkt het me logisch dat je hier niks van overhoud.

denk dat je je dieet ( zout inname ) eens serieus tegen het licht moet houden

gebruik nu bijna een week nolvadex 30 mg

Na 4 weken was ik 11,12 kg aangekomen maar dat werdt steeds minder tijdens de kuur
heb daar nu nog 3 a 4 van over maximaal.

Nu snap ik helemaal niks meer van je kuur opbouw.
Wat heb je nou in totaal genomen?

Voorbeeld:
W1-8 xxx mg deca
W1-8 xxx mg test
W9-11 xxx mg sust

als je in 4 weken 12 kg aangekomen was was dat 11kg vocht lijkt het me logisch dat je hier niks van overhoud.

Je denkt serieus dat je met wat test en deca 11kg! vocht aankomt?

heb goed op me zout inname gelet.. en verder lijkt t mij dat je toch wel iets aankomt van test-e of sust? (ookal is de test e ondergedoseerd)

Nu snap ik helemaal niks meer van je kuur opbouw.
Wat heb je nou in totaal genomen?

Voorbeeld:
W1-8 xxx mg deca
W1-8 xxx mg test
W9-11 xxx mg sust

begonnen met:

40 mg dianaboll wk 1-4
500 mg test-e wk 1-8
250 mg deca wk 1-8
500 mg sustanon wk 9-12

test-e en deca waren niet goed, dus stapte over op sustanon only 500 mg in me 8e week.
die 3 weken gedaan.

je test en deca waren niet goed. Dus die 12kg ben je enkel bij gekomen op die paar weekjes sust? Denk dat het toch aan je voeding ligt hoor.

Je hebt al met al gewoon shit gear gebruikt en bent veel vocht aangekomen door de wel werkende dbol, dat is nu weg.
Kuur gewoon na en doe het opnieuw wanneer bloedwerk het toelaat.

Je hebt al met al gewoon shit gear gebruikt en bent veel vocht aangekomen door de wel werkende dbol, dat is nu weg.
Kuur gewoon na en doe het opnieuw wanneer bloedwerk het toelaat.

is het niet verstandiger om langer off te gaan ( bijv 1+- jaar) of kan het ook gewoon weer wanneer de bloede waardes goed zijn?

gewoon even de bloedwaardes laten afkoelen en weer gaan bikkelen.

Terug
Naar boven