MuscleMeat

Hulp gezocht bij on-the-fly voedsel die je zo kunt innemen

Joostum

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
62kg
Vetpercentage
5%
Hé daar!

Ik heb hier en daar gezocht naar een manier hoe ik resultaat kan boeken uit mijn hobby.

Kijk even naar mijn stats en het eerste probleem doet zich voort... met 2000 calorieën die ik per dag inneem en een redelijk intensieve baan eet ik misschien iets te weinig!

Advies wat ik kreeg --> MEER ETEN!

Mijn vraag aan jullie:

Kent iemand hier misschien iets makkelijk om te eten dat ik zo in mijn rugzak kan meenemen waar goede bouwstoffen inzitten? Ik heb maar één pauze per dag waarin in 2 verlepte boterhammetjes met pindakaas naar binnen smokkel om zo een dag lang agrarisch werk te verrichten... Dit omdat ik niet beschik over fatsoenlijk eten 's morgens dat ik mee kan nemen!

ik ben dus op zoek naar iets dat goed vult met wat goede bouwstoffen dat ik zonder het te koken kan eten zodat ik nu eindelijk eens wat meer aan mijn voeding kan gaan denken om spiermassa te kweken

ik verwacht geen magie maar een eerste stap is denk ik mijn voeding...

hartelijk bedankt :)

gewoon onbijt kan je nemen in jouw geval

100gr brinta met whey shake en banaan
4boterhammen met vlees

middag: 8boterhammen met pindakaas en vlees/vis

avondmeal : rijst/pasta met vlees/vis en groenten
laatste: 0,5kg kwark met appel

Dan hebje wat binnen :D

noten :meal:

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel!

Ah... ik zie dat ik inderdaad meer moet gaan eten dan ik voorheen deed :eek:

Dit schema helpt me in ieder geval goed op weg om een idee te krijgen van wat ik ongeveer nodig heb aan spul!

Dankudankudanku

cashewnoten, pak yoghurt (evt zo'n kleine van half liter), pak chocomelk, kant en klare pannekoeken kopen;) Zo krijg je toch flink wat kcal binnen! Ik weet voor jou niet of het mogelijk is om dat mee te nemen, maar met die dingen hoef je iig niet te koken.. in je tas meenemen en smikkelen maar.

Pannekoeken dik beleggen met kipfilet en smeerkaas, chocomelk, bak kwark, brood met pindakaas, paar whey shakes met flink wat whey.

Als je daar een hele dag niet mee doorkomt...

MELK!!!!!! baby's worden er groot van, junior bodybuilders leven erop. hey als je om de 2 uur een hoeveelheid drinkt ( ligt aan je behoefte ). dan hoe je tenminste je metabolisme aan de gang. ( het is niet perfect. ) en dan als je pauze hebt bovenstaande advies volgen ;)

hoop dat je er wat aan hebt.

Terug
Naar boven