MuscleMeat

hulp gezocht eerste kuur

Moess1

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
h

bbmo.jpg

Laatst bewerkt:
Pak test e 500.
Evt winny als kickstart

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

En je zegt eerste kuur,maar je hebt wel 22 maanden gebruikt.
Ik niet begrijp

• Topic Starter Topic Starter
Pak test e 500.
Evt winny als kickstart

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

En je zegt eerste kuur,maar je hebt wel 22 maanden gebruikt.
Ik niet begrijp
oke ten eerste bedankt voor je reactie ! waarom test e 500 is dat niet te zwaar? sws wil ik me eerste kuur oraal pakken dit omdat ik naaldenangst heb :P

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

ik heb nog nooit gebruikt man hoe kom je daarbij>?

Naalden angst...
Wat doe je dan in de aas sectie.

Hoe kan je squat nou sterker zijn dan je deadlift?

omdat winstrol oraal toch ook een aas is??
hoe mijn sqaut sterker is dan mijn deadlift? sterke benen misschien , vanwaar die haat jongens ik vraag gwn wat de een komt zeggen dat ik al 22 maanden gebruik de ander haat op mn stats en mn naalden angst zsjeee

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

wie kan me ff serieus helpen met mn vragen>?

Met orals kom je nergens. Kuur goed of kuur niet.
Verder ga je weinig zinnigs horen over oral kuurtjes.

Winstrol valt onder aas maar ik vind het niet volwaardig.
Het is een kickstarter, of iets dat je stacked voor de look maar niet iets dat je neemt als kuur op zichzelf.

Als je squat hoger is dan je deadlift is er maar 1 reden.
Je gaat niet diep genoeg.

dank jullie wel voor de reacties, ik ken een paar jongens die het gewoon als kuur hebben gebruikt , ze hebben zo ongv 5/6 kilo gewonnen , waarom is dat niet volwaardig>? eigelijk wil ik het gwn eenmalig gebruiken en nooit meer , iets om me te helpen en te motiveren om weer door te gaan als een beest snappen jullie dat>?

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

ik train ookk gewoon veel benen mentos en ga diep genoeg, ik ken mensen die meer benchen dan sqautten dus jou reactie is gwn onnodig

Ja dat snappen we. Maar wat denk jij dat er gebeurt na je kuurtje? Dan gain je niet zo snel meer > dip > slechter eten > alle gainzzzzz weg.

ik train ookk gewoon veel benen mentos en ga diep genoeg, ik ken mensen die meer benchen dan sqautten dus jou reactie is gwn onnodig

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

stunna dat weet ik maar ik heb gehoord dat je het gwn behoud mits je goed traint en eet, doel is richting de 90 kilo te wegen met een vet percentage van 9/10% , en ik denk juist dat winstrol me juist gaat helpen die dip te overbruggen ..

oki.

6 weekjes 70 mg winstrol
nakuren met nolva.

Succes!

oke heel erg bedankt voor je reactie hier heb ik wat aan, noou een vraagje he is 70mg niet te veel ? ik dacht zelf juist aan 40 50 mg en waarom een nakuur>?

oke heel erg bedankt voor je reactie hier heb ik wat aan, noou een vraagje he is 70mg niet te veel ? ik dacht zelf juist aan 40 50 mg en waarom een nakuur>?

1mg per kilo bodyweight vind ik niet overdreven veel.
Nakuur omdat zelfs een "zwak" anabool als winny je axis plat gooit.

wovano thnx voor je reactie maar ik wil niet hardcore kuren zoek meer iets kleins om wat te pakken kwa massa en die dip te overbruggen maar iig bedankt.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

toppie stunna thnx man voor je advies

Jij gaat harde spieren krijgen mattie.
Omin chicks jwz, lkkr kuurtje enzo.

oke ten eerste bedankt voor je reactie ! waarom test e 500 is dat niet te zwaar? sws wil ik me eerste kuur oraal pakken dit omdat ik naaldenangst heb :P

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

ik heb nog nooit gebruikt man hoe kom je daarbij>?
sorry..verkeerd gelezen.
22 maanden gepulkt. .ff nachtdienst gehad.
1000x excuses

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Ik heb net me eerste kuur erop zitten.
Test 500.
Elke week prikkie in de bol.
Ik keek er zwaar tegenop,maar na eerste prik...lachertje.
Je groeit er goed op.
Neem niet alleen orale. .me zwager loopt met lever en nierklachten...ok..Hij gebruikte teveel..maar toch.
Ik moest ook Door de zure appel heen.
Gewoon prikken...geloof me..ook mij moesten ze overtuigen..t is ze gelukt

ramon toppie ik schrok al haha maar maakt niks uit , ehm ja kijk ik wil gwn niet shit in mezelf spuiten ik kan dat gewoon niet man ben veelste p*ssy daarvoor haha, maare jongens ik ben eruit ga gewoon lekker natty door ff door bijten toch.. nieuwe motivatie en discipline zoeken al word dat lastig maar goed, iedereen bedankt voor de nuttige reacties en weet iemand of je een topic kan verwijderen>? alvast bedankt

sorry..verkeerd gelezen.
22 maanden gepulkt. .ff nachtdienst gehad.
1000x excuses

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Ik heb net me eerste kuur erop zitten.
Test 500.
Elke week prikkie in de bol.
Ik keek er zwaar tegenop,maar na eerste prik...lachertje.
Je groeit er goed op.
Neem niet alleen orale. .me zwager loopt met lever en nierklachten...ok..Hij gebruikte teveel..maar toch.
Ik moest ook Door de zure appel heen.
Gewoon prikken...geloof me..ook mij moesten ze overtuigen..t is ze gelukt

Jij injecteert in je hoofd? Haha

dank jullie wel voor de reacties, ik ken een paar jongens die het gewoon als kuur hebben gebruikt , ze hebben zo ongv 5/6 kilo gewonnen , waarom is dat niet volwaardig>? eigelijk wil ik het gwn eenmalig gebruiken en nooit meer , iets om me te helpen en te motiveren om weer door te gaan als een beest snappen jullie dat>?

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Eenmalig gebruiken gaat niet gebeuren. 5 à 6 kilo van de Winny gaat niet gebeuren. Mensen die zoveel aankomen door winny zijn waarschijnlijk gewoon toen pas begonnen met eten.

Als je maar beetje wilt groeien moet je gewoon wat meer eten. Geen aas voor nodig. Kuur goed of kuur niet.

Terug
Naar boven