Moess1
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke ten eerste bedankt voor je reactie ! waarom test e 500 is dat niet te zwaar? sws wil ik me eerste kuur oraal pakken dit omdat ik naaldenangst hebPak test e 500.
Evt winny als kickstart
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
En je zegt eerste kuur,maar je hebt wel 22 maanden gebruikt.
Ik niet begrijp

oke heel erg bedankt voor je reactie hier heb ik wat aan, noou een vraagje he is 70mg niet te veel ? ik dacht zelf juist aan 40 50 mg en waarom een nakuur>?
sorry..verkeerd gelezen.oke ten eerste bedankt voor je reactie ! waarom test e 500 is dat niet te zwaar? sws wil ik me eerste kuur oraal pakken dit omdat ik naaldenangst heb
---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------
ik heb nog nooit gebruikt man hoe kom je daarbij>?
sorry..verkeerd gelezen.
22 maanden gepulkt. .ff nachtdienst gehad.
1000x excuses
---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------
Ik heb net me eerste kuur erop zitten.
Test 500.
Elke week prikkie in de bol.
Ik keek er zwaar tegenop,maar na eerste prik...lachertje.
Je groeit er goed op.
Neem niet alleen orale. .me zwager loopt met lever en nierklachten...ok..Hij gebruikte teveel..maar toch.
Ik moest ook Door de zure appel heen.
Gewoon prikken...geloof me..ook mij moesten ze overtuigen..t is ze gelukt
dank jullie wel voor de reacties, ik ken een paar jongens die het gewoon als kuur hebben gebruikt , ze hebben zo ongv 5/6 kilo gewonnen , waarom is dat niet volwaardig>? eigelijk wil ik het gwn eenmalig gebruiken en nooit meer , iets om me te helpen en te motiveren om weer door te gaan als een beest snappen jullie dat>?
---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------
ik train ookk gewoon veel benen mentos en ga diep genoeg, ik ken mensen die meer benchen dan sqautten dus jou reactie is gwn onnodig