XXL Nutrition

Hulp gezocht voor 1e gebruik kuurtje

the rebel

Novice
Waardering
0
Hallo Allemaal,

Ongetwijfeld dat deze vraag hier meer is gesteld, maar omdat ik nieuw ben op dit Forum stel ik de vraag toch nog maar even.

Afgelopen zomer heb ik in Griekenland van een kennis een "kuurpakket" gekocht. Dat klinkt een beetje dom en wellicht is het ook wel zo, maar goed, bij elkaar genomen zijn het wel goede producten om snel (meer) resultaat te boeken.
Ik kreeg mondelinge uitleg hoe ik het moest gebruiken, maar omdat ik toch wat meer zekerheid wil, wil ik hier wat meer inhoudelijke tips vragen.

Wat heb ik op dit moment voor me liggen:

300 pillen ( a 5 mg ) Naposim
10 ampullen Omnadren ( a 1 ml)
10 ampullen Deca-Durabolin ( a 2 ml met als bijschrift 1 ml : 100 mg)

Ik ben zelf 1.77 meter en thans 82 kilogram.

Ik hoop dat er iemand is die mij een goed advies kan geven over hoe ik dit het beste kan gebruiken, zonder al te grote risico's te lopen.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Groeten,

The Rebel

, maar goed, bij elkaar genomen zijn het wel goede producten om snel (meer) resultaat te boeken.

Ik hoop dat er iemand is die mij een goed advies kan geven over hoe ik dit het beste kan gebruiken, zonder al te grote risico's te lopen.

als je weet dat t goede producten zijn voor resultaat, waarom vraag je dan advies?:rolleyes:

hoe oud ben je en wat is ongeveer je bf?

hij vraagt hoe ze precies te gebruiken dennis, niet of ze goed zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat ik misschien een beetje onnozel overkom omdat ik deze producten zonder goede wetenschap gekocht heb, maat zit niet wachten om te worden afgebekt op dit Forum. Ik vraag gewoon advies hoe te gebruiken.

De Deca is 100 mg per ml. De ampullen zijn 2 ml per stuk.

Verder ben ik 36 jaar, train 3 keer per week, maar heb verder geen zware dieeten etc.

Tips; Ik hoor het graag.

The Rebel

Als je alles in 1 kuur wil gebruiken zou ik het als volgt doen (mits de omnadren 250mg is waar ik wel van uit ga, let trouwens op want er is veel fake van op de markt)

week 1-3 Naposim 40mg ED
week 1 400mg Deca
week 2-9 200mg Deca ew
week 1-10 250mg Omnadren ew

week 12-13 40mg Nolvadex ed
week 14-15 20mg Nolvadex ed

(de nolvadex is om je eigen hormoonhuishouding weer op orde te krijgen dus die moet je nog zien te krijgen)

ik vind dat wel leuk spullen kopen en dan niet weten hoe en wat sterke actie:eek:

hij vraagt hoe ze precies te gebruiken dennis, niet of ze goed zijn

als jij ff goed lees jehmarjeh....hij zegt: "het zijn goede producten voor resultaat"....als jij dat weet.......heb je dus enige 'kennis' (twijfel erover)...en dus kan je ook bedenken wat je ermee moet doen, maar das logisch denken.mss teveel gevraagd :P

beter is overigens om de naposim te bewaren voor een eventuele volgende kuur ;)

Ik begrijp dat ik misschien een beetje onnozel overkom omdat ik deze producten zonder goede wetenschap gekocht heb, maat zit niet wachten om te worden afgebekt op dit Forum. Ik vraag gewoon advies hoe te gebruiken.

De Deca is 100 mg per ml. De ampullen zijn 2 ml per stuk.

Verder ben ik 36 jaar, train 3 keer per week, maar heb verder geen zware dieeten etc.

Tips; Ik hoor het graag.

The Rebel

die de deca, zijn dat ampullen met een geel dopje dat je eerst moet afbreken en wit label? omnadren zitten die niet in een doosje per 5stuks, is roze met wit?

Als je een huis gaat bouwen ga je ook niet eerst een zootje planken en een stapel bakstenen inslaan.

Eerst bepalen wat je kuur wordt dan pas de gear in huis halen.

die de deca, zijn dat ampullen met een geel dopje dat je eerst moet afbreken en wit label? omnadren zitten die niet in een doosje per 5stuks, is roze met wit?

Denk dat het de Griekse Deca is van Norma (blauw/wit)....Omnadren zal wel van Jelfa zijn idd die roze/witte!!!!

Als je alles in 1 kuur wil gebruiken zou ik het als volgt doen (mits de omnadren 250mg is waar ik wel van uit ga, let trouwens op want er is veel fake van op de markt)

week 1-3 Naposim 40mg ED
week 1 400mg Deca
week 2-9 200mg Deca ew
week 1-10 250mg Omnadren ew

week 12-13 40mg Nolvadex ed
week 14-15 20mg Nolvadex ed

(de nolvadex is om je eigen hormoonhuishouding weer op orde te krijgen dus die moet je nog zien te krijgen)

met alle respect he....maar is 4 soorten gear niet te veel van het goede voor de 1ste kuur?

met alle respect he....maar is 4 soorten gear niet te veel van het goede voor de 1ste kuur?

3 soorten, nakuur is apart is mijn mening, maar je hebt gelijk, test zou voldoende moeten zijn maar 200 deca en 250 omnadren (ook test) is ook niet verkeerd voor een eerste kuur...maar hij vraagt om een kuur met de spullen die hij heeft...als je verder leest raad ik hem aan om de orals voor een eventuele volgende kuur te bewaren ;)

3 soorten, nakuur is apart is mijn mening, maar je hebt gelijk, test zou voldoende moeten zijn maar 200 deca en 250 omnadren (ook test) is ook niet verkeerd voor een eerste kuur...maar hij vraagt om een kuur met de spullen die hij heeft...als je verder leest raad ik hem aan om de orals voor een eventuele volgende kuur te bewaren ;)

He je was me al voor snelle vogel....:D

Terug
Naar boven