Fitness Seller

Hulp gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick385

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Hallo, wij doen ons profielwerkstuk over anabolen en hebben daarvoor een vragenlijst opgesteld als onderzoek. Het was ons niet toegestaan om deze bij onze eigen fitnesscentra te gebruiken en daarom posten wij het nu hier in de hoop dat we hier wel een antwoord erop zullen krijgen
Het zou ons enorm helpen, alvast bedankt!

Hier de vragenlijst:

Beste krachtsporter,
Wij hebben deze vragenlijst gemaakt voor ons onderzoek naar anabolen. Wij vragen U dan ook vriendelijk om deze vragenlijst naar waarheid in te vullen. De resultaten blijven anoniem.
Wij danken U voor Uw medewerking.

Leeftijd:
Geslacht:

1) Wat weet U over anabole steroïden?

2) Heeft U ooit overwogen om aan anabolen steroïde te beginnen? Zo ja waarom wel of waarom niet?

3) Heeft U wel eens een anabolenkuur gedaan? (Bij nee, zie vraag 8)

4) Zo ja, wat voor een kuur en hoe lang?

5) Wat waren voor U de belangrijkste redenen om met een kuur te beginnen?

6) Hoe heeft U deze kuur ervaren?

7) Heeft U last gehad van eventuele bijwerkingen?

8) Je hoort vaak verhalen van mensen die zonder enige voorkennis anabolen gaan gebruiken. Vindt U dat er meer toezicht moet komen op de verkoop van anabolen? Waarom wel of waarom niet?

wat een slechte vragenlijst zeg!

17 jaar en dan een profielwerkstuk over AAS op welke school zit jij?
Ik geloof er geen reedt van dat dit voor een profielwerkstuk is.

Dat er uberhaupt nog mensen enquetes posten op dbb, we staan er nou noet echt bekent om een vragenlijst sirieus in te vullen...maarja

Solide eerste vraag

Jezus, hoe ga je deze vragenlijst beoordelen en scoren? Je moet dus aan elk gegeven antwoord een score geven. Welk antwoord verdient wanneer welke score?

Beter doe je schaalvragen (zeer mee eens - zeer mee oneens) etc.

Dit is echt bagger, en is dan ook geen vragenlijst maar een slechte voorbereiding voor een interview.

die vragenlijst slaat indd nergens op.. wat weet je van anabolen ...? omg.. stel een vraag.. dit is gewoon begin te lulle en vertel me alles wat je weet..

je moet gerichte vragen stellen in een enquete..dat is dit niet..

1 van de bijwerkingen is dat ik 'n gruwlijke hekel heb gekregen aan vragen lijsten!!!

9) Indien u deze vragenlijst niet wenst in te vullen zeg dan waarom/waarom niet :p

Kloon van Nikolaxl ?

Leeftijd: 120
Geslacht: V

smaakt naar erwten

2) Heeft U ooit overwogen om aan anabolen steroïde te beginnen? Zo ja waarom wel of waarom niet?
ja, toen ik m'n stok kocht

iedere jaar 1, knal de zooi met 't puntje van m'n stok naar binne

pindakaas, jam . havermout, kroket, gehaktbal, meloene (2) en druifjes (voor op de meloene)

lekker geil

jibberdiejabberda!! lekka lekkaaaah!

dikke lul

8) Je hoort vaak verhalen van mensen die zonder enige voorkennis anabolen gaan gebruiken. Vindt U dat er meer toezicht moet komen op de verkoop van anabolen? Waarom wel of waarom niet?
Het is illegaal en de overheid kan er toch niets tegen doen, dus nee! Was de enigste fatsoenlijke vraag.., dus die heb ik maar fatsoenlijk ingevuld voor jullie! Nu gaan google en geen mensen lastig vallen met slechte enquêtes .!

Gr,
je moeder

Dat ze je breet maken, maar niet heel goed zijn voor je lichaam verder. Je moet wel een beetje slim zijn en je verdiepen in anabolen voordat je ze gaat gebruiken. Veel domme mensen gebruiken anabolen en je moet zorgen dat je daar niet bij hoort. Volgens mij is me dat gelukt :)

Ik heb het overwogen ja, ik vind dat ik slim genoeg ben om er genoeg van te begrijpen en dus ben ik er vorig jaar mee begonnen.

Ja dus :)

een spuitkuur, dus niet die pillen. Spuiten is beter voor je (als ik me er niet in verdiept had was ik voor pillen gegaan want die kan ik ook op de sportschool krijgen van een maat, maar spuiten is beter)

Breet worden, ook hoef je minder te eten, ik werd echt ziek van al dat eten altijd maar en daar had ik ook geen tijd voor (druk werk) Ook is het wel een beetje slecht voor je (niet zo slecht als pillen, maar toch..) maar daar staat tegenover dat een jaar lang zonder anabolen ook slecht is voor je gewrichten enzo, dan kun je net zo goed 1 maandje met anabolen trainen. maar dat is ook gewoon logisch.

Beviel goed. (srry maar heb geen zin om weer een heel lang antwoord te geven, srry :)

beetje pijn in de botten, maar dat komt ook omdat die meegroeien volgens mij, want ik ben echt veel breder geworden, dat kan niet alleen door spieren komen.

8) Je hoort vaak verhalen van mensen die zonder enige voorkennis anabolen gaan gebruiken. Vindt U dat er meer toezicht moet komen op de verkoop van anabolen? Waarom wel of waarom niet? Het is echt niet zo gevaarlijk, als je weet wat je doet. Ze zouden een soort examen moeten maken net als voor autorijden. Dat je lessen neemt en ze je dingen leren ( ook hoe je goed moet spuiten etc) en theorie erbij. Dan een examen doen, en als je daar voor slaagt dan moet je het kunnen gebruiken.

:janken: kan hier a.u.b. een groot hangslot op, of liever verwijder dit topic.

Ik hoop dat mensen wie bovenstaand lezen dit niet aannemen als waarheid.

wat een laffe vragen :slotje:

Wat een beroerde vragen..

'Breet' worden hahahah :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven