MuscleMeat

hulp gezocht

leo2

Cool Novice
Waardering
0
hey hallo mensen ik zoek hulp over het volgende
ik train keer per week ongeveer 2 uur per dag nu albijna vier jaar en weeg
83.kg.alleen ik kom helemaal niet meer voor uit met het trainen (kilo,s)en massa nu heb ik besloten om iets van een kuurtje te doen alleen ik ben niet zo van het vloeibare.ik zal het graag met pillen doen is er iets wat ik in combinatie kan pakken dat ik weer voouit gang boek.ik zal ook graag willen weten hoe veel ik er per dag moet pakken.

mensen alvast bedankt leo:D

Kerel je kan nog veel massa gaan pakken naturel.

Probeer minimaal 3x per week te trainen en dan max 1,5uur.

Hoe zit het met je eten?

2x per week trainen en dan gaan juicen is waanzin in mijn ogen.

• Topic Starter Topic Starter
ee

nou ik blijf op het moment alleen maar hangen ik zou graag iets anders willen proberen

Ik zou een voedingsschema samenstellen en een periode 4 a 5 x per week gaan trainen. En dan weer is aan kuren gaan denken.

Voedingsschema en trainingsschema aanpassen en dan weet ik zeker dat je weer vooruit gaat.succes :D.

eventueel creatine erbij pakken.
meer is imho niet nodig op dit moment

leo2 zei:
hey hallo mensen ik zoek hulp over het volgende
ik train keer per week ongeveer 2 uur per dag nu albijna vier jaar en weeg
83.kg.alleen ik kom helemaal niet meer voor uit met het trainen (kilo,s)en massa nu heb ik besloten om iets van een kuurtje te doen alleen ik ben niet zo van het vloeibare.ik zal het graag met pillen doen is er iets wat ik in combinatie kan pakken dat ik weer voouit gang boek.ik zal ook graag willen weten hoe veel ik er per dag moet pakken.

mensen alvast bedankt leo:D
Als je langer dan 1 uur en 15 min traint komt cortisol(=spierafbraak) op als jij gewoon 3 x per 1 uur en 15 min traint boek je wel vooruitgang en lees even de bijgevoegde link daar zul je wat aan hebben.
[Link niet meer beschikbaar]

hardgainers zei:
Kerel je kan nog veel massa gaan pakken naturel.

Probeer minimaal 3x per week te trainen en dan max 1,5uur.

Hoe zit het met je eten?

2x per week trainen en dan gaan juicen is waanzin in mijn ogen.

Idd....zonde van de kuur.

Ik train standaard 4 keer/week en dan iets meer dan 1 uur per keer. Tijdens een kuur train ik vaak zelfs 5 keer/week en dan kortere sessies.

Terug
Naar boven